Västerås-mammor?
Det kan bli ganska trångt vid 18-tiden, så kanske lika bra att köra vid 17.30? Så får de som jobbar senare komma lite senare? Lättare då för då har vi ju redan ett bord. Vad säger ni om det?
Det kan bli ganska trångt vid 18-tiden, så kanske lika bra att köra vid 17.30? Så får de som jobbar senare komma lite senare? Lättare då för då har vi ju redan ett bord. Vad säger ni om det?
Jag vet - ibland kan även jag få bra idéer. Händer iofs inte så ofta, men men. Man ska ta vara på de få gångerna det händer. *skrattar*
Attans att ni missar träffen!!!
Men jag säger som Maya - jag lovar att äta lite åt er också. *skrattar*
Hej pinglor!
Som det ser ut nu så får jag lov att stå över träffen. Jag har fått tillbaka mitt magont, fast nu i dubbel styrka! Inge roligt alls... *hänger läpp* Jag är inplanerad att jobba i morgon, torsdag och fredag, så jag ska försöka vila upp mig idag så att jag kanske klarar det. Men som det verkar nu kommer jag inte det. *suckar*
Men ni får äta lite åt mig också!
Jag får se om jag kan åka, det beror på hur jag mår senare idag. Men som det verkar nu så kommer jag det inte... Så vänta inte på mig, kommer jag så kommer jag.
*många kramar*
Linda
Ja ja - nästa vecka låter bra för min del! Då kanske mitt ont-i-magande gått över... (förmodligen inte, men hoppas går ju alltid)
Hoppas att ni hittar huset ni söker jordnöten!
*kramar*
Lovan
Nästa tisdag - samma tid, samma kanal? *ler*
Nej men - fy, så taskig jag känner mig nu!!! Tänkte faktiskt på dig efter att du inte skrivit här i eftermiddags, men tänkte att ja ja, hon kollar nog man inte skriver något. FY SÅ DUMT!
*skäms över att jag mådde dåligt och inte kunde komma*
Okej Darling, ska försöka hejda mig. =)
Nitis - ville du övertyga oss om att du vill med nästa vecka? *ler*
Telefonlista - vilken bra idé! Vi tar det på tisdag tjejer!
IIIIIHHH - vad spännande Darling! Lycka till nu tjejen!!!