Inlägg från: Lovan |Visa alla inlägg
  • Lovan

Västerås-mammor?

Eleonora :
    Tråkigt med uppesittar-nätter på torsdagar. *tycker synd om dig* Ursch, tycker synd om dig bara för att du behöver plugga. *ler*

Träff den här veckan verkar illa för alla verkar det som. Förvisso är det ju bara tisdag nu, men jag har en känsla av att det inte kommer bli av någon träff den här veckan. Så kanske ska vi börja spåna på nästa vecka? Eller är det jag som är negativ?

Hur går det Minne? Har det blivit någonting än? *Den oändligt dumma frågan som alla blivande föräldrar lär sig att hata* Hoppas att allt går bra för er i alla fall.

*många kramar från Lovan*

• Lovan

Jag skulle vilja åka på underBARA BARN nästa helg... Någon som också vill det?

• Lovan

Uppdaterar v45-listan lite.

V.45

Måndag:Nitis77 16-, Minja16 ,jordnöten 16- , Lovan
    Tisdag:Nitis77, minja 16, jordnöten, Lovan
    Onsdag:Nitis77, minja14- , jordnöten 16-,
    Torsdag:Nitis77 16-, minja16, jordnöten 12-,
    Fredag:Nitis77, jordnöten
    Lördag:jordnöten, Lovan
    Söndag: Lovan 12-

• Lovan

Ursch o fy - tror att jag börjar känna av foglossning. *suckar*

• Lovan

Tokitoj:

Jag jobbar bara halvtid, och kommer göra det till sista november. Sen blir det havandeskapspenning för hela slanten! Ska bli så SKÖNT att gå hemma, men det kommer nog inte bli så mycket vila av som jag skulle behöva (Minja - kommer nog göra som du och städa. *suckar*) och vilja.

• Lovan

Västerås-tjej:
    Om du tittar på den här sidan ser du att Maya 77 har fyllt i de dagarna hon kan komma iväg den här veckan, och på den listan är vi några som redan har fyllt i. Så det är bara att fylla vidare när du kan. ett - tecken framför en tid betyder att personen i fråga kan träffas t om den tiden, ett - tecken efteråt betyder att man kan träffas fr om den tiden.

• Lovan

JC71:
    Skriv upp de dagar du kan följa med på träffar så dyker du upp då när vi bestämmer att vi ska träffas. Det är ett bra sätt. =)

• Lovan

Oooo - så roligt Minne!

Nu håller jag tummarna för dig!

*kramar*

• Lovan

Tisdag tycker jag verkar intressant... =)

• Lovan

I morgon runt 16 låter alldeles utmärkt! =)

Jag är så himla sugen på att gå o fika någonstans där de har riktigt gott fikabröd - kan vi göra det?

• Lovan

A&M låter kanon!!! Har aldrig varit där, men vet vart det ligger. Då ses vi där då! *jätteglad över att få fika med er*

• Lovan

Tack så mycket för en trevlig träff tjejer! Håller med föregående talare - man mår så bra efter en träff!

• Lovan

Åååh, vad skoj Minne!!!

*lyckokramar*

• Lovan

MysanPysan:

Självklart får du vara med! Alla som är gravida (eller har varit gravida) är välkomna! Och speciellt bra är det ju om det är en Suring som kommer med, så jag slipper bli ensam Surabo.

• Lovan

Hej Minne!

Vi pratade om att träffas dagtid istället på förra träffen - just så att de som har fått barn också kan vara med.

Såg att Darling var med i tidningen idag. Klippte ut genast!

• Lovan

Tack för en god lunch tjejer! Dit måste vi gå flera gånger - och kanske kan ni hänga med då Darling?

Var förbi min chef innan jag åkte hem, och blev lika ledsen som vanligt efter att jag varit där. Han i stort sett mobbade mig för att jag inte kan jobba lika mycket och snabbt "som vanligt". Men HALLÅ - jag är ju GRAVID! Det går inte lika fort som annars, det är ju bara så. Satte mig ner och grät när jag kom hem. *suckar tungt*

Svar på tråden Västerås-mammor?