Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
[quote=76165624][quote-nick]EnAnonumius skrev 2015-12-28 23:22:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Det är så jäkla självklart att enda orsaken till att TS stör sig på att bonusmamman sa åt barnet är för att TS inte tycker om henne. Hon kan inte ens acceptera henne...
Hade Ts däremot tyckt om sin svägerska hade hon heller aldrig brytt sig om att hon sa åt barnet, det oavsett om svägerskan är barnets mamma eller inte..
För övrigt finns det bara mammor och pappor, det där bonuspratet är bara löjligt.
För övrigt finns det bara mammor och pappor, det där bonuspratet är bara löjligt.
Tycker det låter extremt konstigt om "Bonusmamman" inte ska kunna säga till om en sån sak efter sju år tillsammans! Annat om dom precis börjat dejta.. Bor man tillsammans så delar man ansvar för alla i familjen. Sen om det är exakt jämt fördelat vad gäller ansvar är en annan sak men om man inte ens får säga till barnet i fråga efter så många år tillsammans så är det nåt som är fel i familjen.. (Min åsikt!)
50-talsvärld för att jag är emot allt mammande av folk som inte är barnens mamma? Det får du tycka men du har fel.
Ett barn har en mamma och en pappa, alla andra är vad du vill men några "bonus"föräldrar är de INTE.
50-talsvärld för att jag är emot allt mammande av folk som inte är barnens mamma? Det får du tycka men du har fel.
Ett barn har en mamma och en pappa, alla andra är vad du vill men några "bonus"föräldrar är de INTE.