• Anonym (Hilda)

Sexträff

Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
    Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
    Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?

• Svar på tråden Sexträff
  • Anonym (Kille)

Han kanske var otrogen å samvetet kom ikapp?

• 100kgpappa

Eller så skämdes han för att han själv upplevde det som att det inte gick bra, och drog kvickt för att slippa pinsamt efterspel.

Men det kan vara så att han bara ville knulla lite och sen drog när han var klar, vissa gör så.

• Anonym (Hilda)

Ja det kan ju vara vad som helst egentligen! Men har fått så sjukt mycket uppmärksamhet och komplimanger av denna kille-han skickade hjärtan och var så kärleksfull men i verkligheten var det annat uppenbarligen !

• Anonym (sexgud)

Han kanske trodde att han är en sexgud som skulle prestera bättre...men så blev det inte så.

• Anonym (Hilda)
    Anonym (sexgud) skrev 2015-12-31 09:49:32 följande:

Han kanske trodde att han är en sexgud som skulle prestera bättre...men så blev det inte så.

Fast sexet var ju inte dåligt.. Eller han kanske tyckte det..
  • Anonym (Dålig självkänsla)

Det låter som att han hade låg självkänsla

• 100kgpappa
    Anonym (Hilda) skrev 2015-12-31 10:29:04 följande:

Fast sexet var ju inte dåligt.. Eller han kanske tyckte det..

Han upplevde nog inte att du var dålig, men att han själv var det, att det inte blev som han tänkt sig kanske.
  • Anonym (Hilda)
    100kgpappa skrev 2015-12-31 12:00:26 följande:
    Han upplevde nog inte att du var dålig, men att han själv var det, att det inte blev som han tänkt sig kanske.
    Konstig reaktion iallafall oavsett, att inte ens möta min blick vid dörren
  • 100kgpappa
    Anonym (Hilda) skrev 2015-12-31 14:48:48 följande:

Konstig reaktion iallafall oavsett, att inte ens möta min blick vid dörren

Håller med!
  • Anonym (Hilda)
    Anonym (Kille) skrev 2015-12-31 09:30:55 följande:

Han kanske var otrogen å samvetet kom ikapp?

Ja man vet ju aldrig..
Svar på tråden Sexträff