• Anonym (Hilda)

Sexträff

Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
    Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
    Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?

• Svar på tråden Sexträff
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-02 20:14:15 följande:

Hördedu shopping är la inte fjolligt ^^ :)

Beror ju på vad som inhandlas? :p ursäkta :D
  • Anonym (Hilda)
    Smastor skrev 2016-01-02 20:16:00 följande:
    Beror ju på vad som inhandlas? :p ursäkta :D
    Jasså haha! Ja det blev underkläder och träningskläder iallafall.... Inte nån olja som ni verkar gilla att prata om ^^
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-02 20:27:32 följande:

Jasså haha! Ja det blev underkläder och träningskläder iallafall.... Inte nån olja som ni verkar gilla att prata om ^^

Det är godkänt om du frågar mig :D kunde köpt lite olja och magnesium med! Då hade rundan vart fulländad!
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 20:33:49 följande:

Det är godkänt om du frågar mig :D kunde köpt lite olja och magnesium med! Då hade rundan vart fulländad!

Magnesium äter jag när jag kommer ihåg det. Varför är det bra?
  • Anonym (sexgud)
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-02 20:14:15 följande:

Hördedu shopping är la inte fjolligt ^^ :)

Beror på hur manlig man vill verka vara. Män shoppar öl....nä om jag ska vara ärlig är det ju bra au män lär sig handla vissa saker.
  • Smastor
    Anonym (sexgud) skrev 2016-01-02 20:54:34 följande:

Magnesium äter jag när jag kommer ihåg det. Varför är det bra?

Så man inte tappar greppet... Hört visan om räven som slank ur näven? :p det vill man ju undvika
  • Anonym (Hilda)

Va fasen, han hörde aldrig av sig igen min yngling ^^ trodde jag var oemotståndlig :P
    Tur man har backup :)

• Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-06 14:55:33 följande:

Va fasen, han hörde aldrig av sig igen min yngling ^^ trodde jag var oemotståndlig :P

Säg mig vem det är så åker jag och tar honom i örat.. Så beter man sig inte!
  • Anonym (Hilda)
    Smastor skrev 2016-01-06 15:47:25 följande:
    Säg mig vem det är så åker jag och tar honom i örat.. Så beter man sig inte!
    Jag misstänker att han har blivit tsm med sitt ex igen. Magkänsla du vet!
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-06 16:05:49 följande:

Jag misstänker att han har blivit tsm med sitt ex igen. Magkänsla du vet!

Aha.. Men då får du ju vara nöjd med det du fick.. Jag väntar fortfarande på den här sexguden som skulle dricka öl med löskukar :s
  • Anonym (bra med back-up)
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-06 14:55:33 följande:

du redan hookat up med en annan man?
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-06 16:39:08 följande:

Aha.. Men då får du ju vara nöjd med det du fick.. Jag väntar fortfarande på den här sexguden som skulle dricka öl med löskukar :s

Haha...jag håller på att vässa formen inför sommaren så nu bjuder jag på bönor och bananer. Och en och annan hård gurka.
  • Smastor
    Anonym (sexgud) skrev 2016-01-06 17:24:37 följande:

Haha...jag håller på att vässa formen inför sommaren så nu bjuder jag på bönor och bananer. Och en och annan hård gurka.

Det behöver jag med :p
  • Anonym (Hilda)
    Anonym (bra med back-up) skrev 2016-01-06 16:58:39 följande:
    du redan hookat up med en annan man?
    Beror på hur man ser på det!
    Mitt ex krossade mina vägar på ett underligt sätt och nu har vi haft sex i två dagar! Imorn kör vi all in innan han åker vidare till sig igen!^^
    Life"
Svar på tråden Sexträff