• Anonym (Hilda)

Sexträff

Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
    Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
    Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?

• Svar på tråden Sexträff
  • Anonym (Pappa36)

Han hade väntat ett år på att få tömma i dig.

Nu fick han det, sen var han nöjd. Vänta någon dag, så vill han nog tömma i dig igen.

• Anonym (Hilda)
    Anonym (Pappa36) skrev 2016-01-01 10:39:31 följande:

Han hade väntat ett år på att få tömma i dig.

Nu fick han det, sen var han nöjd. Vänta någon dag, så vill han nog tömma i dig igen.

Nja, det känns som att det är över faktiskt!
  • Cl4udio

hur gick det till sexuellmässigt? var han blyg o osäker eller tog han för sig o sökte sig till din bakdörr t ex?

• Anonym (Hilda)
    Cl4udio skrev 2016-01-01 11:06:37 följande:

hur gick det till sexuellmässigt? var han blyg o osäker eller tog han för sig o sökte sig till din bakdörr t ex?

Han var väl lite tafatt och blev sjukt varm och svettig vilket han tyckte va jobbigt
    Han tog i rätt rejält men han var så stor så jag kunde inte riktigt ta emot just då pga "tjejgrej" som var på g
  • Smastor

Som sagt så finns du ju tusen rimliga anledningar som inte har med dig att göra!

Vill du träffa honom igen eller?

• Anonym (Hilda)
    Smastor skrev 2016-01-01 11:39:33 följande:

Som sagt så finns du ju tusen rimliga anledningar som inte har med dig att göra!

Vill du träffa honom igen eller?

Nja, det känns inte så aktuellt! Han är för skum helt enkelt! Killar som jag inte förstår mig på lämnar jag helst ifred :)
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 13:13:46 följande:

Nja, det känns inte så aktuellt! Han är för skum helt enkelt! Killar som jag inte förstår mig på lämnar jag helst ifred :)

Då är det ju inte mycket att sörja.. synd att det var ett år av nyfikenhet bara :p
  • Anonym (Hilda)
    Smastor skrev 2016-01-01 13:15:47 följande:
    Då är det ju inte mycket att sörja.. synd att det var ett år av nyfikenhet bara :p
    Ja det är lite synd, det var mysigt med videos och jag kommer sakna hans meddelanden :)
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 13:21:17 följande:

Ja det är lite synd, det var mysigt med videos och jag kommer sakna hans meddelanden :)

Fick tyvärr avsluta en sån kontakt nyss med.. Men ibland är det lika bra :( du får ut å jaga vidare istället :D
  • Anonym (sexgud)
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 13:13:46 följande:

Gör du rätt i. Trots att det sägs att män är raka i sin kommunikation så är det inte sällan det är tvärtom.
Svar på tråden Sexträff