• Anonym (Hilda)

Sexträff

Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
    Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
    Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?

• Svar på tråden Sexträff
  • micke33
    Anonym (Hilda) skrev 2015-12-31 09:23:22 följande:

Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
    Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
    Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?

Hej! Tycker det är dåligt betende av han. Tycker synd om dig. Han borde skämmas . Kram Micke
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 14:38:25 följande:

Förhoppningsvis :p men fixa en sexträff så borde man ju vilja få ut så mycket som möjligt utav mötet eller? Borde ju gälla båda parter :p sen kan ju alla vara lite egna på sitt sätt ändå :)

Så sant!!
  • Anonym (Hilda)
    micke33 skrev 2016-01-01 16:38:35 följande:
    Hej! Tycker det är dåligt betende av han. Tycker synd om dig. Han borde skämmas . Kram Micke
    Sånt är livet och jag överlever garanterat :)
  • micke33
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 17:37:14 följande:
    Ja det gör du säkert???? du får hitta en ny????????????
  • Smastor
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 17:37:14 följande:

Jag skänker dig en liten omtänksam tanke så här i höstmörkret hahaha
  • Anonym (Hilda)
    Smastor skrev 2016-01-01 18:15:25 följande:
    Åh tackar haha;)
  • Anonym (Hilda)
    micke33 skrev 2016-01-01 17:41:47 följande:
    Ja det gör du säkert???? du får hitta en ny????????????
    Ja, jag får göra det :)
  • micke33
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 18:18:11 följande:
    Ja, jag får göra det :)
    Hihi ja! Vad är du för en tjej då? Ler
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 18:15:25 följande:

Men hallå...nu ska det ju vara vår..inte höstmörkret. ...vi ser framåt..mot de bra männen...eller hur Hilda?
  • Smastor
    Anonym (sexgud) skrev 2016-01-01 18:49:11 följande:

Men hallå...nu ska det ju vara vår..inte höstmörkret. ...vi ser framåt..mot de bra männen...eller hur Hilda?

Oj ursäkta... Vädret spelar mig ett spratt bara :p jag får helt enkelt byta lag och börja jaga riktiga män också.. Verkar ju lättare å komma överens med så lycka till tjejer hahaha ha!
Svar på tråden Sexträff