Sexträff
Jag har haft kontinuerlig kontakt med en yngre kille i ett år, vi har videochattat, skickat bilder, pratat varje vecka i stort sett! Det har verkligen varit han som varit den drivande, varit den som kontaktat mig mest och velat ses men jag har varit tveksam eftersom jag är inte den som ses för en sexträff i vanliga fall men nu bestämde vi att ses iallafall och i tisdags kom han hem till mig! Han var supernervös, hans händer skakade och han var rätt fumlig men vi hade sex och jag tycker att det var bra, han verkade vara en go kille osv MEN strax efter vi var "klara" så tog han på sig snabbt och sa hej då, han vände sig inte om ens i dörren, alltså ingen ögonkontakt , kram , "det var kul att ses"-inget !! Blev lite paff, han åkte ändå 2,5 h för att träffa mig och har försökt att få träffa mig i 1 år!
Jag skrev strax efteråt "det var kul att ses" svaret blev bara "tack detsamma"...... Öh okej! Det var alltså allt!
Kan man tolka detta att jag inte levde upp till förväntningarna eller varför inte ens ett ordentligt "hej då"?