• Anonym (?)

    Gör det alltid ont att förlora oskulden?

    Är oskuld själv, men har hört så många historier av bekanta att jag snart börjar tro det. Har mer än en gång hört talas om bekanta som börjat gråta av smärta när de (försökt) förlora oskulden. I bästa fall har det bara gjort typ 7/10 ont de första minuterna, för att sedan bli skönt. 

    Alltså med tanke på det jag hört, vågar jag seriöst knappt förlora oskulden! Har fått hur många chanser som helst på sista tiden, men bangat alla gånger pga. ovanstående. Någon som för engångsskull kan dela med sig av lite positiva erfarenheter?

  • Svar på tråden Gör det alltid ont att förlora oskulden?
  • Anonym (16)
    Anonym (Behöver inte) skrev 2017-03-14 14:17:56 följande:
    Du är ju jätteung. Kanske ni kunde vänta lite och bara ge varandra njutning på annat sätt först. Är din kille i samma ålder? Har han haft sex med andra tidigare eller är han också oerfaren? Det skulle vara viktigt att han ger dig tid och inte pressar dig.
    Jag är bara 16 och min kille är 23... Japp stor ålder skillnad :/ och han har haft sex med med massa brudar. Är det ganska dumt att jag är med en sån som är mkt äldre än mig?? Men ja gillar äldre killar, de är mer mogna å har erfarenhet xD
  • Anonym (Sara 15)
    Anonym (16) skrev 2017-03-14 16:47:49 följande:

    Jag är bara 16 och min kille är 23... Japp stor ålder skillnad :/ och han har haft sex med med massa brudar. Är det ganska dumt att jag är med en sån som är mkt äldre än mig?? Men ja gillar äldre killar, de är mer mogna å har erfarenhet xD


    Min kille är 20. Jag tycker som dig. De jämnåriga klllarna går Fetbort. Skulle inte ens ha en tanke att vara ihop med ngn av dem.
  • Anonym (12345)
    Anonym (16) skrev 2017-03-14 09:41:17 följande:
    Men ja tror min slidkrans e så fking tjock..Fö det är något tjockt som sticker ut och det tar ont att föra in ngt. Det finns ju vissa som har tagit bort en liten del av de för att den har varit så tjock/trång. Tänk hur hemskt det är att veta att man har för tjock krans å måst fa ti gynekolog på en liten ''operatin'' å sen först kan man ha sex. Hemskt.....
    Har du provat glidmedel, funkar det så kan du ju töja lite.
  • anton999999

    Jag har tagit 2 oskulder som ung oerfaren o kåt och stackars tjejer säger jag bara.

    Idag skulle jag verkligen gjort annorlunda o gentlemannamässigt.

    Oskulden som det så felaktigt heter är ett jävla dumt påfund där tjejen ska har en förträngning medan killar kan leka från första dagbörjan med petternicklas utan smärta.

    Hur göra tjejer?

    Det handlar om att skapa stor lust o kåthet hos tjejen så att hon slappnar av i ingången och blir väldigt våt. Prata med killen och lägg upp en plan om att han lägger god tid på att slicka dej en orgasm först och sedan starta om mer avslappnad och låta han penetrera dej med tungan under 10 min och använd sen glidmedel.

    Analsex förspel o penetrering är ypperlig teknik att även använda fram.

    Varför? Jo ett anus är i sitt normaltillstånd programerad att vara stängd och sammandragen men när man smeker, slickar och masserar brunögat med ollonet öppnar hålet upp sig på ett fantastiskt sätt och så även slidöppningen. Använd inte tex missionärställningen då tjejen förlorar all kontroll. Använd istället skedställningen bakifrån där tjejen med ena handen håller i killens höft och själv backar på killen. Finns även en bättre ställning som är typ missionären men killen lyfter upp hennes ben mot hans bröst och sen lägger sig båda på sidan vilket ger ögonkontakt o tjejkontroll. Med rätt teknik kan man minska smärta o ev blödning till förhoppningsvis noll. Finns fina analsexfilmer att googla fram som heter Erosexotica som man kan lära av.

    Såg att en del skrev att man kan ta sin oskuld själv med tex en dildo vilket jag har förståelse för om man oturligt nog har kvar oskulden efter tex 20år och det blivit mentalt påfrestande. Låter man en yngre kille med inte fullstor snorre är det troligt att kanske oskulden finns kvar delvis och kan fortsätta ge smärta vid framtida sex.

    Är man rädd om oskulden eller vill träna sex med njutning är analsex fantastisk alternativ där även killen njuter stort av att bli tagen med en dildo och därmed själv får en förståelse för hur det är att vara tjej.

  • Anonym (en gång i tiden)
    Glinda från Oz skrev 2017-03-14 14:24:23 följande:
    Har man en fysisk hinna som är ivägen måste man opereras och det märker man långt före sexdebuten då man får kraftiga infektioner.
    Men snälla försök fatta vad jag menar, det känns verkligen som ett hinder.

    Det är en glidande skala så klart. Jag kunde ha sex fast det kändes omöjligt och krävdes att två män försökte innan det gick.

    Någon annan kanske behöver operation men det är nog ändå ganska ovanligt och som jag skrev kan man gå till gyn och få en bedömning, så vet man hur det ligger till.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (?) skrev 2016-01-02 01:58:04 följande:

    Är oskuld själv, men har hört så många historier av bekanta att jag snart börjar tro det. Har mer än en gång hört talas om bekanta som börjat gråta av smärta när de (försökt) förlora oskulden. I bästa fall har det bara gjort typ 7/10 ont de första minuterna, för att sedan bli skönt. 

    Alltså med tanke på det jag hört, vågar jag seriöst knappt förlora oskulden! Har fått hur många chanser som helst på sista tiden, men bangat alla gånger pga. ovanstående. Någon som för engångsskull kan dela med sig av lite positiva erfarenheter?


    Alltså det beror på.

    Om man är upphetsad så får man inte ont, men om man är nervös så är man spänd och då är risken stor nog att man förblöder kraftig.

    I mitt fall fick jag inte ont för att jag var otrolig upphetsad och han som jag gjorde det med den första gången har en könsorgan på 23 cm... det var det skönaste jag har upplevt ska du veta så "banga" inte ur nästa gång.
  • Anonym (en gång i tiden)
    Anonym (Emma) skrev 2017-03-15 09:50:41 följande:
    Alltså det beror på.

    Om man är upphetsad så får man inte ont, men om man är nervös så är man spänd och då är risken stor nog att man förblöder kraftig.

    I mitt fall fick jag inte ont för att jag var otrolig upphetsad och han som jag gjorde det med den första gången har en könsorgan på 23 cm... det var det skönaste jag har upplevt ska du veta så "banga" inte ur nästa gång.
    Jag tycker du har 100% fel.

    Jag hade väntat ett år redan och hånglat med min kille så vi varit galet kåta, jag var både upphetsad och avslappnad när vi försökte men det är en jäkla hinna i vägen som är tjockare hos en del av oss. Vi är alltså OLIKA skapta rent fysiskt så din upplevelse gäller inte alla, spelar ingen roll hur avslappnad man är.

    Jag kände att något brast i mig, när mannen väl kom in. Man brukar inte blöda pga ingenting så de flesta borde väl kunna begripa att något går sönder då?

    (att man kan blöda lite ibland pga sköra slemhinnor är nåt annat, det känns inte alls så)

    Jag har inte upplevt samma känsla igen sedan förrän jag födde barn och gick sönder, och fick bli hopsydd i 45 minuter. Men då var det klart en större skada.

    "Förblöder" betyder för övrigt att man blöder så mycket att man dör och det har jag aldrig ens läst om någon som har gjort av att ha sex första gången.
  • PatienceMyFriend
    Anonym (en gång i tiden) skrev 2017-03-15 10:02:50 följande:

    Jag tycker du har 100% fel.

    Jag hade väntat ett år redan och hånglat med min kille så vi varit galet kåta, jag var både upphetsad och avslappnad när vi försökte men det är en jäkla hinna i vägen som är tjockare hos en del av oss. Vi är alltså OLIKA skapta rent fysiskt så din upplevelse gäller inte alla, spelar ingen roll hur avslappnad man är.

    Jag kände att något brast i mig, när mannen väl kom in. Man brukar inte blöda pga ingenting så de flesta borde väl kunna begripa att något går sönder då?

    (att man kan blöda lite ibland pga sköra slemhinnor är nåt annat, det känns inte alls så)

    Jag har inte upplevt samma känsla igen sedan förrän jag födde barn och gick sönder, och fick bli hopsydd i 45 minuter. Men då var det klart en större skada.

    "Förblöder" betyder för övrigt att man blöder så mycket att man dör och det har jag aldrig ens läst om någon som har gjort av att ha sex första gången.


    Om alla är skapta olika så är det väl självfallet att hon inte har 100% fel när allt är individuellt eller?

    Plus att jag reagerade också på att man förblöder, hon syftade kanske på att man blöder.
  • Anonym (en gång i tiden)
    PatienceMyFriend skrev 2017-03-15 10:08:43 följande:
    Om alla är skapta olika så är det väl självfallet att hon inte har 100% fel när allt är individuellt eller?

    Plus att jag reagerade också på att man förblöder, hon syftade kanske på att man blöder.
    Hon gör 100% fel i att fortsätta sprida den trötta myten att avslappning och förspel kan påverka något som i vissa fall kräver kirurgi. Dvs hon bidrar till att få unga flickor att känna att det är fel på dem själva om inte deras första gång blir romantisk och smärtfri.

    Det säger väl sig själv att ingen kan slappna av så att de inte behöver en operation, om det nu är så man är skapt?

    Annars kan vi ju bara bara be alla att slappna av vid förlossning också, så gör det nog inte ont alls, eller?

    Så trött på dessa jävla dumheter, rent ut sagt. 
  • Dedu   2

    Hej. Jag e oxå nervös för att tappa oskulden. Och det finns några killar som..... vill....

  • Haskel

    Det största problemet/felet är att de flesta oskulder förlorar oskulden med en annan oskuld. De har inte förstånd nog att vara försiktiga. Det gör inte på alla kvinnor, om man "bara kör in den".

    Sen är det en deffininitionsfråga om vad som gör ont och inte. Alla är olika känsliga. Att det gör ont, betyder inte att det ätt det är den värsta smärta man varit med om. Ibland svider det bara lite grand, och ibland kan det nog upplevas som att någon stoppar in något alldeles för stort. Så att det tänker och sträcker. Det är ytterst sällan någon upplever det som helt outhärdligt.

  • Fennyxx

    Rekommenderar att du är överst så att du kan styra takten. Det är inte meningen att det ska göra ont.

  • Anonym (12345)
    Haskel skrev 2017-09-18 20:42:38 följande:

    Det största problemet/felet är att de flesta oskulder förlorar oskulden med en annan oskuld. De har inte förstånd nog att vara försiktiga. Det gör inte på alla kvinnor, om man "bara kör in den".

    Sen är det en deffininitionsfråga om vad som gör ont och inte. Alla är olika känsliga. Att det gör ont, betyder inte att det ätt det är den värsta smärta man varit med om. Ibland svider det bara lite grand, och ibland kan det nog upplevas som att någon stoppar in något alldeles för stort. Så att det tänker och sträcker. Det är ytterst sällan någon upplever det som helt outhärdligt.


    Många grabbar är oerfarna och kör in hela för snabbt och för hårt.

    En tjejkompis hade en jobbig första gång hon sa att det kändes som hon sprack när det töjdes ut på en sekund.

    Hon hade ont efter med dagen efter var det Inga problem trots att han gjorde samma sak ingen.

    Man ska ta det lugnt i början även om dom inte är oskulder det är en del av njutningen att mjuka upp lite.
  • Anonym (Maxx, Killen som vet)

    Jag är själv KILLE så killar läs detta, Om en kille ska ta en tjejs oksuld, så bör han vara väldigt grym på det han gör, jag hade klarat det bortsett ifrån att jag har ganska stor, men tjejer enligt mig är det viktigare att va med en kille som verkligen vet sin sak hellre än någon som ni "gillar"  man måste ha minst 40-60 min förspel utan att röra klitoris, leka med allt annat och sedan börjar man me "runt om fittan" retas  och smeka runt om hela paketet lixom, sen kan man börja med mynningen lite försiktigt utan att köra in något bara va vid hålet lixom, sen kan du hämta saft ifrån hålet med fingret och sedan dra huden ovanför eller vid sidan om klitoris fram och tillbaka och INTE direkt på klitorisen, gör detta försiktigt (tryck justeras beroende på hur mycket saft du fick ifrån hålet, är det tort kan du knappt röra där alls eller dra huden fram och tillbaka är det tort måste du göra detta mega löst) gör detta tills hon börjar bli riktigt blöt sen när hon börja trycka sig emot dig och dina fingrar kan du börja gnugga hårdare för då betyder det är att klitorisen är uppvärmd, då kan man börja använda mer "kraft" och i slutet kan du köra nästan direkt på klitorisen , gärna tills hon nästan kommer, OM hon kommer vilket hon borde göra om du gjort detta rätt, så ska du göra exakt samma grej du gör (För hon kom) men du saktar ner hastigheten! inte ökar den som många killar tror, du saktar ner hastigheten under den tiden hon får orgasm,så kommer hon hårdare, sen i slutet av orgasmen så stannar du fingret helt och håller kvar en stund på hennes klitta utan att röra den, Så NU kan du ta hennes oskuld!

  • Sgtwolf
    Anonym (Maxx, Killen som vet) skrev 2019-06-25 01:35:35 följande:

    Jag är själv KILLE så killar läs detta, Om en kille ska ta en tjejs oksuld, så bör han vara väldigt grym på det han gör, jag hade klarat det bortsett ifrån att jag har ganska stor, men tjejer enligt mig är det viktigare att va med en kille som verkligen vet sin sak hellre än någon som ni "gillar"  man måste ha minst 40-60 min förspel utan att röra klitoris, leka med allt annat och sedan börjar man me "runt om fittan" retas  och smeka runt om hela paketet lixom, sen kan man börja med mynningen lite försiktigt utan att köra in något bara va vid hålet lixom, sen kan du hämta saft ifrån hålet med fingret och sedan dra huden ovanför eller vid sidan om klitoris fram och tillbaka och INTE direkt på klitorisen, gör detta försiktigt (tryck justeras beroende på hur mycket saft du fick ifrån hålet, är det tort kan du knappt röra där alls eller dra huden fram och tillbaka är det tort måste du göra detta mega löst) gör detta tills hon börjar bli riktigt blöt sen när hon börja trycka sig emot dig och dina fingrar kan du börja gnugga hårdare för då betyder det är att klitorisen är uppvärmd, då kan man börja använda mer "kraft" och i slutet kan du köra nästan direkt på klitorisen , gärna tills hon nästan kommer, OM hon kommer vilket hon borde göra om du gjort detta rätt, så ska du göra exakt samma grej du gör (För hon kom) men du saktar ner hastigheten! inte ökar den som många killar tror, du saktar ner hastigheten under den tiden hon får orgasm,så kommer hon hårdare, sen i slutet av orgasmen så stannar du fingret helt och håller kvar en stund på hennes klitta utan att röra den, Så NU kan du ta hennes oskuld!


    Nja. Skulle inte säga att du är särskilt duktig på att ta oskulder. Snarare tvärt om.

    Gör du rätt så behöver du inte pilla och stöka mer än max 5-10 minuter. Är du attraktiv till utseende och sinne, så "ser" du tjejen och "trycker på rätt knappar". Kan du det så är även en oskuld plaskvåt och redo när du smeker av trosorna.

    Möjligt att någon som inte vill ha sex med dig behöver 40-60min av pillande för att hon ska kunna ta emot dig. Har du gjort rätt så glider du in, iom trosorna landar på golvet. Och efter 40-60min så har både du och tjejen kommit 4-6 gånger.

    Låter mer som om du inte kan locka till lust och inte vet hur du ska använda det du har mellan benen.

    Sen är det en annan sak att ha sex med erfarna som vill dra ut på akten och hellre pippar länge än att av lust, snabbt komma
Svar på tråden Gör det alltid ont att förlora oskulden?