• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Villhabarn29
    HCS skrev 2016-02-19 11:42:43 följande:

Tack! Äl+11 / bim-1 :)

Vi ligger typ lika i tid:) Bim söndag. Har du berättat för killen?
  • HCS
    Villhabarn29 skrev 2016-02-19 11:51:20 följande:
    Ja, kunde inte hålla mig, han ringde precis när jag testat positivt! ;)
  • HCS
    Villhabarn29 skrev 2016-02-19 11:51:20 följande:
    Har du berättat? Kul att vi ligger så lika! Hoppas nu det går vägen för oss båda :) Men trist nog så kan jag inte alls glädjas eller ens ta till mig det förrän jag iaf har passerat bim och ett par veckor till kanske. Tyckte jag kände mig mindre illamående i morse igen. Man blir mer och mer nojjig för varje gång man plussar, tyvärr.

Har du barn? Jag har tre pojkar. 10, 8 och 2,5 år. Vid mina första två graviditeter fanns ingen oro alls för mf. Gick hur bra som helst också, men när man varit med om det om och om igen blir man mer medveten om vad som kan hända.
  • Lilla Luna

Äl +5 idag. Har som träningsvärk i nedre delen av magen sedan någon dag tillbaka. Igår ömmade ENA bröstvårtan en del. Mådde lite lätt illa på kvällen igår och även nu imorse. Känns VÄLDIGT tidigt för symptom. :/

• Lilla Luna
    HCS skrev 2016-02-19 09:19:49 följande:

Själv fick jag detta idag! :)

Kan inte tro det!?

Följt dig ett tag och kikat på bloggen. ÄNTLIGEN! Grattis!
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-19 12:21:05 följande:

Äl +5 idag. Har som träningsvärk i nedre delen av magen sedan någon dag tillbaka. Igår ömmade ENA bröstvårtan en del. Mådde lite lätt illa på kvällen igår och även nu imorse. Känns VÄLDIGT tidigt för symptom. :/

Träningsvärk hade jag med, väldigt djupt inne... Spännande!!
  • ensamärstark
    HCS skrev 2016-02-19 10:03:09 följande:
    Tack! <3 Åh förstår det, Vilken dag är du på nu?
    Jag är på ÄL +8 Idag. Har både gravstickor från testlagret, CB plus, CB digital, ältest, och predictor early hemma ;) haha! Vet inte om jag ska testa på söndag på ÄL +10 med predictor.. Vad tycker du?
  • ensamärstark
    Lilla Luna skrev 2016-02-19 12:21:05 följande:

Symtom så pass tidigt beror på förhöjt progesteron som man får efter ÄL har jag fått lära mig. Lycka till :)
  • Villhabarn29
    HCS skrev 2016-02-19 12:07:50 följande:

Har du berättat? Kul att vi ligger så lika! Hoppas nu det går vägen för oss båda :) Men trist nog så kan jag inte alls glädjas eller ens ta till mig det förrän jag iaf har passerat bim och ett par veckor till kanske. Tyckte jag kände mig mindre illamående i morse igen. Man blir mer och mer nojjig för varje gång man plussar, tyvärr.

Har du barn? Jag har tre pojkar. 10, 8 och 2,5 år. Vid mina första två graviditeter fanns ingen oro alls för mf. Gick hur bra som helst också, men när man varit med om det om och om igen blir man mer medveten om vad som kan hända.

Jag har inte berättat än. Ska nog vänta tills efter bim på måndag. Jag är så skadad sen mitt tidiga mf i julas. Idag har det dragit lite i äggstockarna, mest på vänster. Småhuggit lite. Är inte lika öm i tuttarna som vid mitt MF men den gången tror jag det fäste fel och för snabbt för jag fick svaga streck snabbt. Dock är jag extremt trött på kvällarna :)

Killen är utomlands och kommer hem först på tisdag. Jag är rätt så sugen på att skicka en rebus till honom. . Gåta typ. Han älskar gåtor. Det kliar i fingrarna :) Ja kul att vi ligger lika i tid.
Svar på tråden BIM februari 2016