• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • ettsyskon

STORT GRATTIS NI SOM PLUSSAT !!!!! :D :D :D

Skulle ju testa nu på morgonen tänkte jag men jag kunde inte hålla mig efter jobbet igår och tog ett RSFU (lila/vita paketet) visade negativt, helt blankt så nu vågar jag inte testa nu på morgonen med CB plus :S sambon säger vänta till BIM ..

Tänkte springa in på Apoteket på Ica och kolla om dom har de där tidiga testet många av er skrivit om tidigare :)

Ha en bra dag alla !!

• Villhabarn29
    ettsyskon skrev 2016-02-20 07:37:45 följande:

STORT GRATTIS NI SOM PLUSSAT !!!!! :D :D :D

Skulle ju testa nu på morgonen tänkte jag men jag kunde inte hålla mig efter jobbet igår och tog ett RSFU (lila/vita paketet) visade negativt, helt blankt så nu vågar jag inte testa nu på morgonen med CB plus :S sambon säger vänta till BIM ..

Tänkte springa in på Apoteket på Ica och kolla om dom har de där tidiga testet många av er skrivit om tidigare :)

Ha en bra dag alla !!

Håller tummarna för dig! För mig (som just plussat) var rfsu testa tidigt svagare än Clearblue. Väldigt märkligt! Hoppas det inte går mot tidigt mf igen då. Min bim är imorgon. Om det är en ok hcg - utveckling bör det vara starkt på måndag.

Jag håller tummarna för att du får plussa! :)
  • ensamärstark
    HCS skrev 2016-02-19 23:41:11 följande:

Hoppas hoppas! Jag har haft mindre pms då jag blivit gravid. Med andra barnet hade vi bara sex en gång på äl dagen. :)

Jag kunde ju inte hålla mig när jg såg på din blogg att du får resultats på ÄL + 9.. Blir tokig på mig själv. Jag ser något. Men vet inte ändå.
  • MittNyaJag

Varför är kontrollstrecken starka och lika starka på mitt äl test 2 dagar efter avslutad mens? Är det bara nå urdåliga tester? Fråga mig inte varför jag provade haha! 

• MittNyaJag
    MittNyaJag skrev 2016-02-20 10:25:30 följande:

Varför är kontrollstrecken starka och lika starka på mitt äl test 2 dagar efter avslutad mens? Är det bara nå urdåliga tester? Fråga mig inte varför jag provade haha! 

Tycker jag ser ett svagt streck!! :)
  • MittNyaJag
    ensamärstark skrev 2016-02-20 09:08:21 följande:
    Jag kunde ju inte hålla mig när jg såg på din blogg att du får resultats på ÄL + 9.. Blir tokig på mig själv. Jag ser något. Men vet inte ändå.
    Oj jag råkade först svara till mig själv haha. Men jag tycker mig se ett svagt streck! :) Isf, grattis! 
  • Fian88
    MittNyaJag skrev 2016-02-20 10:25:30 följande:

Tidig äl eller gravid trots mens?
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-20 09:08:21 följande:

När hade du äl? Jag tror jag hade förra lördagen. Ska testa imorgon.

Åh jag hoppas det är nåt! Har läst vad du skrivit innan om att ni försökt lääänge.
  • ensamärstark
    Anateresa skrev 2016-02-20 12:26:10 följande:
    När hade du äl? Jag tror jag hade förra lördagen. Ska testa imorgon.

Åh jag hoppas det är nåt! Har läst vad du skrivit innan om att ni försökt lääänge.
    Jag hade ÄL den 11/2. Så ÄL +9 . Jag vet ju att det är för osäkert o testa såhär tidigt! Men man vill ju bara se något på de där förbannade stickorna ;)
  • SamsonS

Inte positivt, men en stegring på äl testet sen igår. Testar nog senare i eftermiddag igen. Har världens äl flytningar, molvärk i både rygg och mage, så nu hoppas jag på att det faktiskt blir en rejäl äl denna gången, eftersom min kropp tydligen hoppat över en hel cykel nu.

Svar på tråden BIM februari 2016