• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Lilla Luna
    ensamärstark skrev 2016-02-19 12:56:27 följande:

Symtom så pass tidigt beror på förhöjt progesteron som man får efter ÄL har jag fått lära mig. Lycka till :)

Har dock aldrig känt lika efter ÄL. Brukar vara symptomfri fram till dagen innan mens.
  • ensamärstark
    Lilla Luna skrev 2016-02-19 13:06:45 följande:
    Har dock aldrig känt lika efter ÄL. Brukar vara symptomfri fram till dagen innan mens.
    Så är det för mig med, vissa cykler har jag massor symtom direkt efter ÄL, vissa månader känner jag nästan inget :)
  • HCS

Tycker jag! Jag såg svagt på tl redan äl+9. Skulle nog börja med en sticka från tl. Syns det nåt på det som skulle kunna vara nåt skulle jag inte kunnat låta bli predictor. :) Håller tummarna! Känner du av nåt?

ensamärstark skrev 2016-02-19 12:54:10 följande:

Jag är på ÄL +8 Idag. Har både gravstickor från testlagret, CB plus, CB digital, ältest, och predictor early hemma ;) haha! Vet inte om jag ska testa på söndag på ÄL +10 med predictor.. Vad tycker du?

• Ledilnaan
    Cfmilla skrev 2016-02-19 11:38:19 följande:
    Klart du ska stanna. Ibland så hinner man inte riktigt läsa alla inlägg.

När hade du bim? Vilket försök var du på? Välkommen
    Jag har bim på tisdag eller onsdag, jag har en cykel på ca 26 dagar, ibland 28.
    Vi har försökt sen i oktober, så det blir väl 5 försöket nu tror jag.
    Vi har bestämt att blir det inget denna månaden så avvaktar vi tills maj innan vi försöker igen, vill inte ha barn fött i nov/dec.
  • Ledilnaan

Är det nån av er som testat de nya (vet inte om de kanske har funnits länge) testerna som känner av redan så lågt som 5mlU/ml?

• HCS

Jag har inte testat dem. Tycker att de känns lite osäkra eftersom de mäter från så lågt som 5 och är rädd för falskt positivt på dom. Men predictor early som mäter från 10 tycker jag är bra.???? Har inte fått nåt tydligt spök på dem och jag plussade tidigt med det idag. Skarpt på predictor men svagt på cb. :)

Ledilnaan skrev 2016-02-19 16:12:19 följande:

Är det nån av er som testat de nya (vet inte om de kanske har funnits länge) testerna som känner av redan så lågt som 5mlU/ml?

• Ledilnaan
    HCS skrev 2016-02-19 16:21:32 följande:

Jag har inte testat dem. Tycker att de känns lite osäkra eftersom de mäter från så lågt som 5 och är rädd för falskt positivt på dom. Men predictor early som mäter från 10 tycker jag är bra.???? Har inte fått nåt tydligt spök på dem och jag plussade tidigt med det idag. Skarpt på predictor men svagt på cb. :)

Jag har ett på 15 som jag tänkte testa på söndag, det andra jag har är det vanliga med 25. Återstår att se om det blir nåt plus eller inte.
  • Ledilnaan
    HCS skrev 2016-02-19 16:21:32 följande:

Grattis till ditt plus förresten!
  • SamsonS

Jag tror min kropp har hoppat över en hel cykel. Har normalt sett en cykel på ca 33-34 dagar. Är idag på dag 43, fortfarande varken mens eller plus och nu börjar jag få äl känningar igen. Får köra med äl test och hoppas att jag får positivt i helgen eller början på nästa vecka. Avvaktar lite innan jag hoppar ur denna tråden, men är nog mest troligt att det inte blir någon oktober bebis.

• SSK13

Fick mens idag. Cd 39. Eller blir ju cd 1 igen nu. Hoppas cykeln kan bli mer normal igen efter detta. Känns dock lite jobbigt att behöva leta efter ÄL eftersom den inte kommer riktigt punktligt längre.

Svar på tråden BIM februari 2016