• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-20 12:33:40 följande:

Jag hade ÄL den 11/2. Så ÄL +9 . Jag vet ju att det är för osäkert o testa såhär tidigt! Men man vill ju bara se något på de där förbannade stickorna ;)

Världens långsammaste dagar. Då är du bara en dag före mig nu då. Jag kommer inte kunna hålla,mig från att testa imorgon. Vad var det för känslighet på ditt test?

Hoppas för oss båda!

Min cykel verkar bli 35 dgr denna månad, är extra jobbigt om man behöver vänta ännu längre på nästa chans....!
  • fernandasmamma

Tror min mens blivit oregelbunden efter ma jag hade i december

Enligt när ägglossning var lördags för två veckor sen borde min mens kommit idag.

Men inte komik än.

Testade nyss och det var negativt.

Enligt min app så skulle min mens kommit i tisdags.

Så nu är det väl bara att vänta på mensen då..

Segt

Vi hade mys två dagar innan äl så det tog väl sig inte då.

Förlåt för gnäll men min mens har ju typ aldrig varit oregelbunden innan.

• ensamärstark
    Anateresa skrev 2016-02-20 12:50:36 följande:
    Världens långsammaste dagar. Då är du bara en dag före mig nu då. Jag kommer inte kunna hålla,mig från att testa imorgon. Vad var det för känslighet på ditt test?

Hoppas för oss båda!

Min cykel verkar bli 35 dgr denna månad, är extra jobbigt om man behöver vänta ännu längre på nästa chans....!
    Jag tror testlagret mäter från 25. Så inte så känsliga. Jag testar nog med ett CB imorgon. Tycker dom är enklare att läsa av
  • Marie357

Mensen kom idag på jobbet... Besviken även om det var första månaden... Men alla dessa jävla tecken.. aldrig mer blir att att tro något...

• fernandasmamma
    Marie357 skrev 2016-02-20 13:33:17 följande:

Mensen kom idag på jobbet... Besviken även om det var första månaden... Men alla dessa jävla tecken.. aldrig mer blir att att tro något...

Ja det klart man blir besviken även om det var första månaden ni försökte.. <3

Man hoppas ju ändå på att få ett plus liksom..

Själv ligger jag bara och väntar på mensen, den borde komma idag, har mensvärk men ingen mens.

Lycka till nästa månad, vi ses säkert i Marstråden?

Kram
  • HCS

Tycker mig ana men svårt. Testat med predictor? Gör det imorgon :) Hoppas hoppas!

ensamärstark skrev 2016-02-20 09:08:21 följande:

Jag kunde ju inte hålla mig när jg såg på din blogg att du får resultats på ÄL + 9.. Blir tokig på mig själv. Jag ser något. Men vet inte ändå.

• ensamärstark
    HCS skrev 2016-02-20 15:36:42 följande:

Tycker mig ana men svårt. Testat med predictor? Gör det imorgon :) Hoppas hoppas!

Jo alltså. Jag var lite dum där. En timme efter testet pressa jag ut några droppar till o tog predictor. Hade ju bara Hållt mig en timma. O såklart negativt då :/
  • HCS
    ensamärstark skrev 2016-02-20 15:44:19 följande:
    Jo alltså. Jag var lite dum där. En timme efter testet pressa jag ut några droppar till o tog predictor. Hade ju bara Hållt mig en timma. O såklart negativt då :/
    Vet hur det är, man kan inte riktigt tänka rationellt :) Hoppas att du ändå får ett plus inom närmaste dagarna!
Svar på tråden BIM februari 2016