Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 00:01:05 följande:
Varför jag skriver att det inte alltid förekommer sex är för att alla vill inte ha någon som dom träffar under en längre tid. Jag kan gå på en date imorgon med någon och kolla på teater och ändå få betalt, varför? Jo för att det är min tid som han isåfall betalar för. Skillnaden med vanlig dejting är att dessa män eller kvinnor är oftast väldigt upptagna och har mycket pengar.
Sedan vet jag inte varför du slänger ur dig ord som prostituerad och eskort. Jag är en sugar baby, och en sugar baby är precis vad en sugar baby är och inget annat :)
Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 10:19:36 följande:
Det är inte lätt att förstå sig på saker när man inte är öppensinnad. I nästan alla "vanliga" relationer så ingår sex och pengar på något sätt. Det gör det inte till prostitution.
Saying something doesn't make it true.
Per definition är det en slags prostitution. Sen om du vill kalla det för "sugar baby" som låter lite glammigare?
Skillnaden på en som blir bjuden på drinkar för att sen ha sex ihop har inte pengar som anledning utan det är själva sexet eller umgänget som BÅDA är ute efter, samma är det med en parrelation.
Jag menar ett kontrakt? Ett anställningsavtal skulle jag kalla det.
Så ditt citat du plockat upp "Saying something dosent make it true" är något du borde begrunda.