• Anonym (kasni)

Sugar förhållande?

Hej! 

Jag är otroligt nyfiken på att höra vad ni vet/tycker om att ha ett sugar förhållande? dvs vara sugar daddy/sugar babe. Jag själv är en sugar babe och har hört såå mycket fördomar kring detta. Delvis förstår jag fördomarna eftersom att jag själv hade en del innan jag förstod vad det går ut på. Men jag tycker det är viktigt att inte bara slänga sig ur saker när man själv inte har erfarenheter kring detta. Vill dock gärna höra vad ni tycker om det:)

• Svar på tråden Sugar förhållande?
  • Anonym (kasni)
    Anonym (Komigen) skrev 2016-01-16 21:43:52 följande:

go TS go! :D berätta mer om din upplevelse tycker jag så kan de obildade få veta mer :D vart hittar du dina SD? hur många har du? :D

Haha skön du är!! :)

Jag är också medlem på sugardaters.se och just nu har jag en som jag träffar med jämna mellanrum. Vi klickade på första dejten och älskar varandras sällskap, dessutom smsar vi med varandra när vi inte ses, och har alltid mycket att prata om. Vi pratar om att resa oså men det får tiden avgöra ifall det blir av. 

Har du själv en eller flera? :)

• Smecker
    Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 14:50:33 följande:

Att man hyr någon annan person är ju någonting som du själv hittat på och dessutom tror på. Sen finns det ingenting som säger att en sugar daddy "ska" försörja en. 

Ännu en person som tror sig veta allt, utan erfarenheter kring detta.. suck.

Om han slutar betala, fortsätter du att träffa honom?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (kasni)
    Smecker skrev 2016-01-16 23:00:15 följande:
    Om han slutar betala, fortsätter du att träffa honom?
    Absolut! Detta är en människa som jag bryr mig om otroligt mycket. Faktum är att många fortsätter kontakten med sina sugar daddys efter dom dejtat, och förblir vänner istället. :)
  • Anonym (Y)

Åldersskillnad mellan er?

Är han gift?

Varför kan han inte få en älskarinna/ date gratis?

• Anonym (kasni)
    Anonym (Y) skrev 2016-01-16 23:14:19 följande:

Åldersskillnad mellan er?

Är han gift?

Varför kan han inte få en älskarinna/ date gratis?

Det är 17 år mellan oss. Och nej han är absolut inte gift.

Det skulle han absolut kunna få. Men han är inte ute efter ett seriöst förhållande med någon. Dessutom är han en väldigt upptagen man som inte har tid för vanlig dejting så att säga. Med det menar jag att när man dejtar vanligt så tar det oftast lång tid innan man vet vad den andre är ute efter. Med sugar dejting så lägger man alla korten på bordet direkt. Sen tror jag att man (oftast) som sugar daddy är väldigt ensam pga jobb och sen har man mycket pengar, men inte vet vad man ska spendera det på.

• Anonym (Komigen)

Jag har dejtat flera stycken från SugarDaters och i ett tag så dejtade jag två st samtidigt men det började bli för mkt så nu har jag en stabil SugarDaddy. Han hjälper mig med vardagssaker som man inte har råd med när man är studerande och så att jag inte behöver ta lika mkt i csn lån :) Men annars träffas vi typ en gång i veckan och hänger, ibland sex och ibland inte - det beror lite hur stämningen är liksom :P 

• Anonym (Sugar)
    Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 23:29:28 följande:

Det är 17 år mellan oss. Och nej han är absolut inte gift.

Det skulle han absolut kunna få. Men han är inte ute efter ett seriöst förhållande med någon. Dessutom är han en väldigt upptagen man som inte har tid för vanlig dejting så att säga. Med det menar jag att när man dejtar vanligt så tar det oftast lång tid innan man vet vad den andre är ute efter. Med sugar dejting så lägger man alla korten på bordet direkt. Sen tror jag att man (oftast) som sugar daddy är väldigt ensam pga jobb och sen har man mycket pengar, men inte vet vad man ska spendera det på.

Okej, men arligt talat nu, hur manga ganger i veckan ses ni och av dessa ganger hur manga ganger slutar det med sex?
  • Anonym (kasni)
    Anonym (Sugar) skrev 2016-01-20 14:50:43 följande:
    Okej, men arligt talat nu, hur manga ganger i veckan ses ni och av dessa ganger hur manga ganger slutar det med sex?
    Vi ses mellan 3-4 gånger i månaden. Som sagt så är han väldigt upptagen så vi kan inte alltid spendera nätter med varandra. Så vi har sex när vi känner för det, annars umgås vi bara :)
  • Anonym (Vill också)

Jag vill också ha ett sugar förhållande. Är medlem på sugardaters men känner att jag har svårt att hitta någon där som passar. Jag vill helst inte behöva ha sex men de flesta verkar vara ute efter just det.

Är ni hemma hos dig nån gång? Lr är ni oftast ute på stan? Har du krav på att kondom används vid sex? Tog det lång tid innan du hittade din nuvarande sugardaddy?

• silvergirl
    Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 14:26:11 följande:

Om du tycker det är glammigare så :) men det är vad jag är. Så du säger att alla sugar babys har pengar som anledning? haha! du är helt ute och cyklar!! Snälla uttala dig inte om du inte vet någonting om sugar förhållanden. Jag kan gå på en dejt med någon, han bjuder på middag och sedan hamnar vi i säng. Han har inte betalat mig för något men han kan fortfarande vara min sugar daddy. 

Man ligger, kysser, kramar och umgås med precis den man vill/är attraherad av, exakt som i vanliga Svensson livet :)

Om dom inte har pengar som anledning, vad har dom för anledning? Är det inte upplägget med pengarna som är att vara sugar baby, att man blir bortskämd?
Svar på tråden Sugar förhållande?