Peddan skrev 2016-01-16 14:10:25 följande:
Anonym (kasni) skrev 2016-01-16 10:19:36 följande:
Det är inte lätt att förstå sig på saker när man inte är öppensinnad. I nästan alla "vanliga" relationer så ingår sex och pengar på något sätt. Det gör det inte till prostitution.
Saying something doesn't make it true.
Per definition är det en slags prostitution. Sen om du vill kalla det för "sugar baby" som låter lite glammigare?
Skillnaden på en som blir bjuden på drinkar för att sen ha sex ihop har inte pengar som anledning utan det är själva sexet eller umgänget som BÅDA är ute efter, samma är det med en parrelation.
Jag menar ett kontrakt? Ett anställningsavtal skulle jag kalla det.
Så ditt citat du plockat upp "Saying something dosent make it true" är något du borde begrunda.
Om du tycker det är glammigare så :) men det är vad jag är. Så du säger att alla sugar babys har pengar som anledning? haha! du är helt ute och cyklar!! Snälla uttala dig inte om du inte vet någonting om sugar förhållanden. Jag kan gå på en dejt med någon, han bjuder på middag och sedan hamnar vi i säng. Han har inte betalat mig för något men han kan fortfarande vara min sugar daddy.
Man ligger, kysser, kramar och umgås med precis den man vill/är attraherad av, exakt som i vanliga Svensson livet :)