• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • LoBe

Maddissen: Skulle du o Leo gå till fikat i morgon?
    I så fall hänger jag gärna med er

• Maddissen85

Fru sand: Babysimmet kostar 70kr per gång.. Eller 600 för 10 gånger, men då är det i samma grupp varje gång..

Bluescreen: Det är ingen fara, det löser sig alltid.. Det är klockan 14.00 japp.. Om inte vi känner igen dig, så lär du känna igen oss.. Vi är en del nu ju

Leo sover fortfarande.. Men han har iof sovit lite dåligt inatt.. Jag tror att han kanske har en tand på gång.. Jag var likadan när jag skulle få min första, men det lär man väl snart upptäcka..

Max Flicka: För det första så måste jag säga att det lät extremt gott men en kladdkake muffins.. Recept??? Sen hade Leo noll symptom när vi tog någon av sprutorna, så alla är vi ju olika, får hoppas på bästa liksom

• frusand

Maria puh; Lyckades inte gå in o se dina bilder Vet inte varför det ingår men det finns inte någon sån symbolknapp att trycka på...

• frusand

inte går skulle det stå inte ingår

• Maddissen85

LoBe: Japp, det ska vi.. Men vilken väg vill du gå? Du sa Andersberg va??? För i sånna fall kanks evi kan mötas vid videomix vid halv två? Är det bra?

• Maddissen85

ÅHHHhhhh, Jag är så lycklig.. Jag fick G på den uppgiften som jag skickade in igår.. Så skönt.. Jag trodde aldrig det, för jag va inte riktigt nöjd.. Men vad skönt att man kan lämna den bakom sig nu!!!

• frusand

GRATTIS Madde Vet hur det känns. Vilken lättnad det är!!!

• Bluescreen

Maddisen; Grattis till betyget! Alltid skönt att kunna torka svetten ur pannan och veta att nånting är över!

• LoBe

Maddissen: Det blir bra. Då e jag vid videomix 13.30. Hm men ser inte jag dig så hojta på mig bara. Då e det bara blindstyret som e ute

Grattis till den godkända uppgiften

• zazla

Gah vad ni skriver idag! Nu har vi varit ute och gått i regnet/snön - väldigt lyckat... Hoppas att det inte är lika illa imorgon för jag hade ju tänkt mig en runda innan fikeriet så att det blir en ordentlig

Hallå, nu blir vi riktigt riktigt många, får vi verkligen plats på Espresso house nu? Vi kanske ska ringa och reservera sofforna, haha

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)