• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Sofia Cronwall
    Bra jobbat Blixten!! Skrattande
    Jag har fortfarande inte kommit iväg för frukost än. men nu SKA jag gå.
  • Maximilius flicka
    Blixten:
    GRATTIS!!!!
    Skrattande
    Ida och Liv 051030
  • maviperi

Blixten: Grattis på födelsedagen!! Vågar man fråga hur ung du blir

• Sofia Cronwall
    Blixten: Grattis än en gång! (om du missade mitt meddelande i andra tråden )
  • Blixten

Tackar ödmjukast, alla

Jag blir 28 vårar

• Sofia Cronwall

Blixten: Imorgon kan du räkna med 28+, för efter 28 slutar man fylla år... Min pappa är 28+26 (54år)

• Maximilius flicka

Jag fyller inte år numera, istället är jag 23-för-ett-tag-sedan eller 23-och-några-månaderKyss

Sitter här och tycker synd om mig självLedsen Varför? Jag har blivit tokförkyld Behöver inte ens snyta mig, för det droppar konstant ur min näsa

Ida och Liv 051030
  • JewelGirl

Nu har jag varit hos Tudor och två ägg såg ut att vilja vara på gång. Nu gäller det... läkaren sa att det bara kan smälla till och så växer dom i raketfart. Ska fortsätta med min nuvarande dos och komma tillbaka på torsdag. Tur man har frikort för nu blir det en massa springande av där... Lite tröga ägg men det visar sig snart om dom fortsätter att växa eller om dom går tillbaka igen.

Blixten: Grattis!

• Teskedsmamman
    Blixten: GRATTIS!!!! 28... ja då var jag ihop med en skitkille, hade precis börjat jobba på DUni och bodde i en vindsvåning på Frögatan

Jag har just nu 2 trötta killar här så jag återkommer
    /Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Blixten

Ställer in lite födelsedagstårta till alla:

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)