• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • HCS

Hej!
    Hoppar gärna med här! Plussade igår. Bf blir 30e oktober, men blir snittad så runt veckan innan senast blir det. :)

32 år och fjärde barnet. 3 pojkar. Har lätt att blitt gravid men denna gång har vi kämpat ett år inkluderat ett mf och ett ma i v 15 i somras. Cytotec/Skrapning, det jävligaste jag varit med om. Nu hoppas vi denna lilla vill stanna <3

• HelenaSaga
    AnnaCR skrev 2016-02-20 16:12:36 följande:

Hej!

Jag hoppar också gärna in med er i Oktobergruppen :) & jag följs gärna åt i FB gruppen :) finns det plats?

Jag plussade idag ;D! Så sjukt glad! Första barnet med BF 27 Okt :) enligt app.

PMa mig din mail du använder på Facebook så bjuder jag in dig
  • Anonym (orolig)

Välkomna hit alla nya

Och stort grattis

• AnnaAgaton
    Contan skrev 2016-02-20 09:22:21 följande:

Någon som redan börjat tänka på namn? :)

Vi fick försöka så länge denna gång så har typ redan bestämt namn... <3

(...fast känns lite läskigt när det är så tidigt i graviditeten...)

Ja faktiskt:) vi har till både kille o tjej... Fast sen får man se när bäbisen väl kommer för det kanske inte alls känns bra då:)
  • Anonym (orolig)
    AnnaAgaton skrev 2016-02-20 17:32:15 följande:
    Ja faktiskt:) vi har till både kille o tjej... Fast sen får man se när bäbisen väl kommer för det kanske inte alls känns bra då:)
    Jag hade en kompis som hade ett tjejnamn som hon alltid sagt hennes dotter skulle heta, sen så kommer vi o hälsar på och då var det ingen Stina utan en Hedvig Och det var inte ens ett namn som hon hade haft som förslag som andranamn eller nått...
  • Anonym (orolig)
    Molle90 skrev 2016-02-20 18:33:08 följande:

Hej tänkte hoppa in här. Har bf 10 oktober och väntar 3dje barnet

Hur gamla är dia andra barn?
  • eagle87

Mina bröst ömma jätte mkt innan bim men har typ slutat nu känner knappt ngt. Bim+1. Fick dock detta idag bör ja vara orolig ??

Svar på tråden BF Oktober 2016