• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Contan

Bor i Stockholm! :)

Oktbebis skrev 2016-02-21 10:17:20 följande:

Vart bor ni någonstans? :)

• Längtar88

Hoppar in här med. Plussade idag, så är i v 5 ungefär.

Har en pojke på 10 år sedan tidigare och detta blir min och sambons första gemensamma knodd. Biologiskt talat.

Är så ivrig och rädd och massa tankar flyger runt i huvudet. Skönt att ha fler att dela känslor med :)

• motogurl

Hej alla! Vad kul att hitta denna tråden :)

Har BF 6/10, första barnet. Min sambo har två sedan innan. Lägg mig gärna till i listan, och jag vill gärna bli med i FB-gruppen med :)

• HelenaSaga

Jag har skickat ut påminnelser på PM till de som fått inbjudan till Facebook gruppen men inte svarat. Inbjudan kommer på mailen!

• HelenaSaga
    motogurl skrev 2016-02-21 14:51:08 följande:

Hej alla! Vad kul att hitta denna tråden :)

Har BF 6/10, första barnet. Min sambo har två sedan innan. Lägg mig gärna till i listan, och jag vill gärna bli med i FB-gruppen med :)

PMa mig din mail du använder på Facebook så bjuder jag in dig
  • HelenaSaga

Hej allihopa! Facebook gruppen som jag och Linulii startat har nått sin maxgräns nu. Vi har bestämt att man kan ansöka dagen ut sen stängs gruppen. Ansöker gör man genom att PMa mig eller Linulii med sin mail man använder på Facebook.
    Nån som kommer in i den här tråden senare får gärna skapa en till grupp!

• Mammatilljesperochkevin06

Äntligen har min blödning slutat å jag känner mig gravidareän någonsin igår fick jag uppleva första spyan mådde så illa av allt jag åt å sprang å kräktes idag mår jag bara illa å har förbannat ont i ryggen

Svar på tråden BF Oktober 2016