• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Molle90
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-20 19:15:19 följande:

Hur gamla är dia andra barn?

Mina är 4 och yngsta hinner fylla 3 år
  • Florpan10

Plussade förra helgen å enligt mina beräkningar blir det oktober barn!:) första barnet för mig och osäkert om fadern fortfarande är villig å va delaktig...mindre roligt.. Men jag e glad över graviditeten å bevisen:)

Går gärna med i fb gruppen om det finns plats, så kul:)

• Anonym (orolig)
    eagle87 skrev 2016-02-20 19:17:07 följande:

Mina bröst ömma jätte mkt innan bim men har typ slutat nu känner knappt ngt. Bim+1. Fick dock detta idag bör ja vara orolig ??

symptomen kan komma o gå utan det betyder mf... tror inte du behöver vara orolig
  • Anonym (orolig)
    Florpan10 skrev 2016-02-20 19:38:30 följande:

Plussade förra helgen å enligt mina beräkningar blir det oktober barn!:) första barnet för mig och osäkert om fadern fortfarande är villig å va delaktig...mindre roligt.. Men jag e glad över graviditeten å bevisen:)

Grattis

Du kommer klara det även om du blir ensamstående, jag var ensamstående med min dotter från hon var 3-typ 7,5 år... bodde med hennes papa de 3 första åren,men han var aldrig hemma, brydde sig mindre om dottern,
  • HelenaSaga
    Florpan10 skrev 2016-02-20 19:38:30 följande:

PMa mig din mail du använder på Facebook så bjuder jag in dig
  • Contan

Har också haft Milo som favorit ett tag men vi har nu typ bestämt oss för Elvin! Så himla fint! Men vem vet man kanske får tvillinggrabbar (Elvin & Milo)? :)

Blir det en tjej så blir det troligtvis en Vanja! Men jag har en känsla av att jag väntar en Elvin ~vi får se :)

Vart tog oktoberlistan vägen? ;) Bf 25/10 <3

• Contan

Håller tummarna för er alla och mig själv att det går vägen ~känner mig lite orolig/nojig ibland men hoppas som sagt att det går bra för oss alla

• Anonym (orolig)
    Contan skrev 2016-02-20 23:12:37 följande:

Har också haft Milo som favorit ett tag men vi har nu typ bestämt oss för Elvin! Så himla fint! Men vem vet man kanske får tvillinggrabbar (Elvin & Milo)? :)

Blir det en tjej så blir det troligtvis en Vanja! Men jag har en känsla av att jag väntar en Elvin ~vi får se :)

Vart tog oktoberlistan vägen? ;) Bf 25/10 <3

Elvinvar fint

Just nu har jag ingen som helst känsla av vilket kön det kan bli
  • Anonym (orolig)
    Contan skrev 2016-02-20 23:14:41 följande:

Håller tummarna för er alla och mig själv att det går vägen ~känner mig lite orolig/nojig ibland men hoppas som sagt att det går bra för oss alla

Jag med,, tyvärr så lär väl denna nojja sitta i hela tiden... allt kan ju hända i en graviditet Men man får försöka sysselsätta sig med saker så blir väntan mindre lång
  • Julia79

God kväll :)
    Alltså jag kan inte sluta leeeeeee :) Känns så overkligt, sen vet jag ju att illamående from hell kommer men just nu går jag runt och ler och känns som hela världen stirrar och tycker jag är knäpp som ler typ :)))) <3 Sån härlig känsla!!
    Jag glömde skriva igår att jag gärna oxå går med i FB gruppen om jag får?!

Svar på tråden BF Oktober 2016