• Anonym (Nyfiken)

    Hur ser yngre kvinnor på sex med äldre män?

    Hej!
    Jag är en man på 37 som länge fantiserat om sex med en tjej kring 20-årsåldern. Hur ser tjejer i den åldern på det egentligen?

  • Svar på tråden Hur ser yngre kvinnor på sex med äldre män?
  • Anonym (Tjej21)
    Anonym (Blomman) skrev 2016-01-27 14:15:32 följande:
    Hm.. De äldre vet ofta hur man beter sig på ett vuxet & moget sätt, hur man tar hand om en kvinna & de är sällan porrskadade i lika stor utsträckning så som de "män" i min ålder faktiskt är. Sedan så attraheras jag av en person av det motsatta könet som kommit långt i sin karriär, är självständig & vet vad han vill. Det här hittar du knappt hos 27-åringar idag.

    Det är väl lite av den primitiva känslan av att bli omhändetagen av en äldre & mogen (gärna lång & mystisk) man. Men visst finns det en gräns! Verkligen...
    Du tog orden ur munnen på mig, precis så känner jag med!! :)
  • Anonym (Sara, 20)

    jag är 20 år, hamnade en gång i säng med en 40 åring som inte såg en dag äldre ut än 30.. fick sedan veta hans rätta ålder, har aldrig haft bättre sex än då.. först blev jag äcklad och så bara pga åldern,  men senare när jag låg ensam på nätterna bruka jag fantisera om honom och hur otroligt jävla hett och fantastiskt sex vi hade, slutade med att vi hade sex många gånger, gick även in i lite bondage sex med honom vilket är bästa sexet enligt mig, åtminstone med honom. sen dess har jag haft sex med äldre för inga killar i min ålder har kommit i närheten av att ge den njutning och upphetsning jag känt med äldre.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kotten) skrev 2016-01-27 14:14:00 följande:
    Är bilden anständig får du gärna skicka i pm. Inte annars :)
    Haha det är väl självklart den är? Vad har du för mail då? :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Blomman) skrev 2016-01-27 14:15:32 följande:
    Hm.. De äldre vet ofta hur man beter sig på ett vuxet & moget sätt, hur man tar hand om en kvinna & de är sällan porrskadade i lika stor utsträckning så som de "män" i min ålder faktiskt är. Sedan så attraheras jag av en person av det motsatta könet som kommit långt i sin karriär, är självständig & vet vad han vill. Det här hittar du knappt hos 27-åringar idag.

    Det är väl lite av den primitiva känslan av att bli omhändetagen av en äldre & mogen (gärna lång & mystisk) man. Men visst finns det en gräns! Verkligen...
    Jo, men det stämmer nog bra i många fall :)

    Låter härligt! Haha jo det förstår jag. Vad är du annars för en då?
  • Anonym (Jossan)
    SmalaSara skrev 2016-01-27 14:17:03 följande:
    Det är inte åldersskillnaden i sig som får vissa att reagera. Det är TS attityd. Och de uppenbara fejkkontona som svarar
    Alltså, jag märker inte direkt något jätteavvikande i hans attityd som gör att jag ryggar undan. Det är nog ganska svårt som man att öht uttrycka att han gillar unga tjejer utan att äldre kvinnor reagerar starkt och sätter sig emot honom. För mig som ung tjej att säga likadant skapar sällan samma reaktion, jag anses inte vara lika skev eller snuskig.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Tjej21) skrev 2016-01-27 14:31:21 följande:
    Du tog orden ur munnen på mig, precis så känner jag med!! :)
    Där ser man :) Hur kändes det första gången?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sara, 20) skrev 2016-01-27 14:49:55 följande:

    jag är 20 år, hamnade en gång i säng med en 40 åring som inte såg en dag äldre ut än 30.. fick sedan veta hans rätta ålder, har aldrig haft bättre sex än då.. först blev jag äcklad och så bara pga åldern,  men senare när jag låg ensam på nätterna bruka jag fantisera om honom och hur otroligt jävla hett och fantastiskt sex vi hade, slutade med att vi hade sex många gånger, gick även in i lite bondage sex med honom vilket är bästa sexet enligt mig, åtminstone med honom. sen dess har jag haft sex med äldre för inga killar i min ålder har kommit i närheten av att ge den njutning och upphetsning jag känt med äldre.


    Haha du kunde inte hålla dig borta?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Jossan) skrev 2016-01-27 15:03:31 följande:
    Alltså, jag märker inte direkt något jätteavvikande i hans attityd som gör att jag ryggar undan. Det är nog ganska svårt som man att öht uttrycka att han gillar unga tjejer utan att äldre kvinnor reagerar starkt och sätter sig emot honom. För mig som ung tjej att säga likadant skapar sällan samma reaktion, jag anses inte vara lika skev eller snuskig.
    Ja, jag är väldigt förvånande. Jag trodde inte det skulle få så starka reaktioner och misstro. Det handlar ju absolut inte om att utnyttja någon på något sätt.
    Skönt att du är så förstående iallafall :)
  • Anonym (Aldrig äldre)

    Jag hade tyckt att 37 är ok. Jag fyller 50:))

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Aldrig äldre) skrev 2016-01-27 15:11:26 följande:

    Jag hade tyckt att 37 är ok. Jag fyller 50:))


    Haha det är så alltså? Vem är denna kvinna då? :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Mina Lustar skrev 2016-01-27 15:12:03 följande:

    Kan bara tala för mig själv och jag föredrar faktiskt äldre män och gjorde även så i 20 års åldern.
    Men enklast är kanske att du frågar en 20åring :D


    Varför känns det enklast? :)
  • Anonym (Aldrig äldre)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-27 15:16:32 följande:

    Haha det är så alltså? Vem är denna kvinna då? :)


    En alldeles lycklig kvinna med en kille som är 35. Har aldrig haft bättre förhållande :))
  • Anonym (Aldrig äldre)

    Jag tror att åldersskillnad kan vara något väldigt bra, vilket håll det än är. Man lär så mycket av varandra :)

  • Anonym (Funderar)
    Anonym (Sara, 20) skrev 2016-01-27 14:49:55 följande:

    jag är 20 år, hamnade en gång i säng med en 40 åring som inte såg en dag äldre ut än 30.. fick sedan veta hans rätta ålder, har aldrig haft bättre sex än då.. först blev jag äcklad och så bara pga åldern,  men senare när jag låg ensam på nätterna bruka jag fantisera om honom och hur otroligt jävla hett och fantastiskt sex vi hade, slutade med att vi hade sex många gånger, gick även in i lite bondage sex med honom vilket är bästa sexet enligt mig, åtminstone med honom. sen dess har jag haft sex med äldre för inga killar i min ålder har kommit i närheten av att ge den njutning och upphetsning jag känt med äldre.


    Liknande som för min fru. Hon trillade oplanerat dit med en kille och förlorade oskulden när hon var 23. Hon förstod att han var äldre, men det var en verklig överraskning när det framkom att han var 39. Men då var hon redan fast, så hon fortsatte att ha sex med honom. Det var hett bara värre och  hon skulle ha varit beredd att ha en fast relation och t.o.m. gifta sig med honom, men han ville ha henne bara som älskarinna.
  • Anonym (Sara, 20)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-27 15:05:30 följande:
    Haha du kunde inte hålla dig borta?
    näe kunde inte det, hehe :)
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-27 15:02:24 följande:

    Jo, men det stämmer nog bra i många fall :)

    Låter härligt! Haha jo det förstår jag. Vad är du annars för en då?


    Vem jag annars är? :) En nätt tjej med långt, mörkt hår & förföriska ögon som arbetar som flygvärdinna för SAS Oslo. Är just nu singel men älskarinna/den andra kvinnan till en 36 årig man med fru & barn sedan 1 år tillbaka.

    (Låter hatkommentarerna flöda nu...)
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Blomman) skrev 2016-01-27 16:21:22 följande:

    Vem jag annars är? :) En nätt tjej med långt, mörkt hår & förföriska ögon som arbetar som flygvärdinna för SAS Oslo. Är just nu singel men älskarinna/den andra kvinnan till en 36 årig man med fru & barn sedan 1 år tillbaka.

    (Låter hatkommentarerna flöda nu...)


    Menar att själva "affären" pågått i 1 år.
  • Anonym (Nyfiken)

    [quote=76275169][quote-nick]Anonym (Sara, 20) skrev 2016-01-27 15:44:30 följande:[/quote-nick]

    näe kunde inte det, hehe :)

    Haha kan förstå det! Vem är du då? :)

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Blomman) skrev 2016-01-27 16:21:22 följande:

    Vem jag annars är? :) En nätt tjej med långt, mörkt hår & förföriska ögon som arbetar som flygvärdinna för SAS Oslo. Är just nu singel men älskarinna/den andra kvinnan till en 36 årig man med fru & barn sedan 1 år tillbaka.

    (Låter hatkommentarerna flöda nu...)


    Oj, du låter jättefin ju! Hur ser ett par förföriska ögon ut då? :) Bor du i Oslo då? Brukar du vara nåt på Kastrup? Trivs du bra med jobbet? Hur känns det att vara älskarinna?

    Haha det tror jag inte. Bara jag som får massa negativt av någon anledning.
  • Anonym (Kotten)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-27 14:59:40 följande:
    Haha det är väl självklart den är? Vad har du för mail då? :)
    Kottenboyah på kik!
Svar på tråden Hur ser yngre kvinnor på sex med äldre män?