Bäst träning för att ta bort bilringar?
tips på vad som e bäst för att ta bort kärlekshandtag, bilringar... få ner magen osv
vad som funkar bäst?
tacksam för svar!
tips på vad som e bäst för att ta bort kärlekshandtag, bilringar... få ner magen osv
vad som funkar bäst?
tacksam för svar!
Konditionsträning. Många som har koll säger att det inte går att punktträna. Däremot kan du ju göra magövningar för att hålla in tarmarna typ. Jag har putmage trots att jag inte har nåt fett.
Men fettet får du jogga bort.
Bra kost och träning. :)
Min mage blev platt av jogging och GI med Paulún (han har bäst mat om man inte vill ha en extrem kostförändring, utan påminner om "vanlig" mat) det tog väl ett halvår och en mil varannan dag, i lugnt tempo... Inte en enda sit-ups.
En jag känner med tvättbräda säger att crunches med benen i luften ger magrutor.
En jag känner med tvättbräda säger att crunches med benen i luften ger magrutor.
Det som funkar bäst är den träning som blir av så träna något som du vill träna och tycker är kul. Träna långa hårda pass. Gärna 1-2 timmar per dag. Se till att röra på dig varje dag. Cykla eller spring till jobbet varje dag. Löpning tycker jag fungerar bra så länge det är runt 5 km till jobbet. Då kan man förlänga distansen de dagar man har extra ork och vill få några fler kilometer i benen. När jag hade 9 km enkel väg så blev det för tufft att springa varje dag och fick cykla 3 dagar i veckan och springa 2.
Crunches ger magrutor, men så länge det är fett utanför rutorna så syns de inte.
Träna allsidigt och bygg upp en stark kropp generellt.
Tack för alla svar!
magrutor e inget ja strävar efter igentligen utan bara o få bort så mkt fett de går!
Tränar 3-4ggr i veckan 1-2timmar per gång än så länge
kosten är väl nått jag få bli bättre på dock känner jag
Tack för alla svar!
magrutor e inget ja strävar efter igentligen utan bara o få bort så mkt fett de går!
Tränar 3-4ggr i veckan 1-2timmar per gång än så länge
kosten är väl nått jag få bli bättre på dock känner jag
ja de ska ja göra men tänkte om nån annan hade tips på hur ni själva gjort el liknande som fungerat
ja de ska ja göra men tänkte om nån annan hade tips på hur ni själva gjort el liknande som fungerat
Det som funkar bäst är den träning som blir av så träna något som du vill träna och tycker är kul. Träna långa hårda pass. Gärna 1-2 timmar per dag. Se till att röra på dig varje dag. Cykla eller spring till jobbet varje dag. Löpning tycker jag fungerar bra så länge det är runt 5 km till jobbet. Då kan man förlänga distansen de dagar man har extra ork och vill få några fler kilometer i benen. När jag hade 9 km enkel väg så blev det för tufft att springa varje dag och fick cykla 3 dagar i veckan och springa 2.
Crunches ger magrutor, men så länge det är fett utanför rutorna så syns de inte.
Träna allsidigt och bygg upp en stark kropp generellt.
Jag skulle säga högintensiv, varierad träning gärna med stryka och kondition. 4 dagar i veckan låter vettigt!
Muskler bränner mer fett så även om du inte strävar efter att bli biffig så är det smart med styrketräning. Vill du hjälpa till på traven med kosten så minskar du på kolhydrater och äter många små måltider med nyttig mat. Mycket protein och grönsaker.
Jag startade med crossfit nyligen och det ger mycket snabba resultat!
Har börjat me styrketräning för några veckor och tycker de e kul så de e nått jag kommer fortsätta med!
har okså funderat på o börja crossfit så tankarna går dit! =)
Hur långa pass kör du när du styrketränar? När jag kör superkorta pass så ligger de på 30 minuter inkl. uppvärmning på 10-15 minuter. Att lägga 1 timme på ett styrkepass inkl. uppvärmning som då är längre än 10-15 minuter anser jag vara ett ganska kort pass. Ett långt pass landar lätt på över 1 timme.
Sen kan man ju springa eller cykla till och från styrketräningen och då går det lätt 1 timme bara på det. Då får man uppvärmningen "på köpet" och slipper göra det inomhus.