• Anonym (Nattugglan)

Vi som jobbar natt!

Hej!

Jag hittade ingen nyare tråd om detta så jag startar en egen.

Finns det någon mer här som jobbar natt?

Tänkte att vi kanske kan hålla varandra sällskap på natten ifall det är lugnt på jobbet.

Lägger denna tråd i känsliga rummet så man kan vara anonym om man vill.

• Svar på tråden Vi som jobbar natt!
  • Anonym (Nattugglan)
    Anonym (Frida) skrev 2016-01-24 00:52:22 följande:
    Början va det svårt men nu har jag vant mig. Hade nog inte klarat det om jag hade små barn.. Ha ha ha skönt att mina är över tonåren så klarar sig o hjälper mig mycket.
    Ja man vänjer sig nog tillslut!
    Skönt att barnen hjälper till mycket!
  • Anonym (Nattugglan)

Någon av er som har barn på förskola? Isåfall, vilka tider har ni barnet/barnen på förskolan då ni sover? Är barnet på förskolan någon gång under dagen då ni ska jobba första nattpasset? Så att man kan vila/sova någon timme innan man ska ut på jobb.

• Anonym (Nattugglan)
    Smastor skrev 2016-01-24 02:45:38 följande:

Japp..

Vad jobbar du med? :)
  • Smastor
    Anonym (Nattugglan) skrev 2016-01-24 02:50:22 följande:

Vad jobbar du med? :)

Inom industrin, så om jag klantar mig får jag nog uppsöka er sjuksköterskor :D
  • Anonym (Nattugglan)
    Smastor skrev 2016-01-24 02:52:15 följande:
    Inom industrin, så om jag klantar mig får jag nog uppsöka er sjuksköterskor :D
    Haha! Det finns en sjuksköterska här iallafall men jag är bara undersköterska.
    Vad har du för arbetstider?
  • Smastor
    Anonym (Nattugglan) skrev 2016-01-24 02:57:55 följande:

Haha! Det finns en sjuksköterska här iallafall men jag är bara undersköterska.

Vad har du för arbetstider?

22-6, 4-5 dagar i veckan.

Haha ja men går det åt skogen så behövs nog all hjälp! Fast vi har inte så mycket olyckor :p som tur är.
  • Anonym (Nattugglan)
    Smastor skrev 2016-01-24 03:01:32 följande:
    22-6, 4-5 dagar i veckan.

Haha ja men går det åt skogen så behövs nog all hjälp! Fast vi har inte så mycket olyckor :p som tur är.
    Okej, ja det är väl tur de!
    4-5 dagar i veckan? Det lät påfrestande.. Har du de nätterna på rad då eller?
  • Smastor
    Anonym (Nattugglan) skrev 2016-01-24 03:05:13 följande:

Okej, ja det är väl tur de!

4-5 dagar i veckan? Det lät påfrestande.. Har du de nätterna på rad då eller?

Jo i rad, är 3 skift på Jobbet så vi är ett gäng som kör ständig natt. Men är aktivit så tiden går iallafall :D
  • Anonym (Nattugglan)
    Smastor skrev 2016-01-24 03:09:34 följande:
    Jo i rad, är 3 skift på Jobbet så vi är ett gäng som kör ständig natt. Men är aktivit så tiden går iallafall :D
    Okej! Skönt att göra bort nätterna i ett svep och slippa vrida och vända dygnet allt för mycket.
    Ja det är skönt när man har saker att göra så tiden går snabbare! Här är det rätt lugnt.. Får försöka hitta saker att sysselsätta mig med så jag inte blir allt för trött!
Svar på tråden Vi som jobbar natt!