• Anonym (Nattugglan)

Vi som jobbar natt!

Hej!

Jag hittade ingen nyare tråd om detta så jag startar en egen.

Finns det någon mer här som jobbar natt?

Tänkte att vi kanske kan hålla varandra sällskap på natten ifall det är lugnt på jobbet.

Lägger denna tråd i känsliga rummet så man kan vara anonym om man vill.

• Svar på tråden Vi som jobbar natt!
  • Anonym (Jossan)
    Smastor skrev 2016-01-26 02:23:55 följande:
    Hahaha Lost är helt Lost, punkt slut ;) game of thrones då? Den ser jag faktiskt fram emot!
    Har inte sett GOT men funderar på att börja, har dock hört att den är brutal och drar därför ut på det. ;)
  • Smastor
    Anonym (Jossan) skrev 2016-01-27 18:54:19 följande:

Har inte sett GOT men funderar på att börja, har dock hört att den är brutal och drar därför ut på det. ;)

Lite rörigt till en början, men ordnar upp sig! Gillar man naket och fantasy så är den perfekt hahaha
  • Anonym (Jossan)
    Smastor skrev 2016-01-27 19:28:03 följande:
    Lite rörigt till en början, men ordnar upp sig! Gillar man naket och fantasy så är den perfekt hahaha
    Haha! Får väl ta och se den då. Låter intressant! ;p
  • Smastor
    Anonym (Jossan) skrev 2016-01-27 22:41:43 följande:

Haha! Får väl ta och se den då. Låter intressant! ;p

Haha ja! Den fick lugna sig lite dom senaste säsongerna efter klagomål! Men helt klart värd att se!
  • Anonym (nattjobb)

Ursäkta om jag tränger mig in i tråden lite. Jag är en sån som aldrig kommer isäng innan kl 1, kan sitta uppe till 4 utan problem och sover gärna länge i stället. Har därför funderat på om nattjobb skulle passa mig. Inom vilka branscher kan man jobba natt? Var jobbar ni? Jag är inte utbildad inom vård, där kanske de mest uppenbara nattjobben finns.

• Smastor
    Anonym (nattjobb) skrev 2016-01-27 22:52:06 följande:

Ursäkta om jag tränger mig in i tråden lite. Jag är en sån som aldrig kommer isäng innan kl 1, kan sitta uppe till 4 utan problem och sover gärna länge i stället. Har därför funderat på om nattjobb skulle passa mig. Inom vilka branscher kan man jobba natt? Var jobbar ni? Jag är inte utbildad inom vård, där kanske de mest uppenbara nattjobben finns.

Jag jobbar inom industrin, finns nog lite här å var om man letar!
  • Anonym (nattjobb)
    Smastor skrev 2016-01-27 23:12:30 följande:
    Jag jobbar inom industrin, finns nog lite här å var om man letar!
    Ja, har försökt kika runt men verkar inte finnas utannonserat här där jag bor precis. Men inom industrin skulle jag absolut kunna tänka mig att jobba, har nån lags föreställning om att det skulle vara ett ganska lugnt och bra jobb som skulle passa mig. Vill du berätta lite vad du gör i ditt jobb? :) Behöver inte vara detaljerat.
  • Smastor
    Anonym (nattjobb) skrev 2016-01-27 23:22:05 följande:

Ja, har försökt kika runt men verkar inte finnas utannonserat här där jag bor precis. Men inom industrin skulle jag absolut kunna tänka mig att jobba, har nån lags föreställning om att det skulle vara ett ganska lugnt och bra jobb som skulle passa mig. Vill du berätta lite vad du gör i ditt jobb? :) Behöver inte vara detaljerat.

Vi jobbar på här som vanligt.. Kan vara slappt som rätt tungt.. Fast utan chefer bakom axeln ;) vi gör allt möjligt, produktion ombyggnad och truckkörning så är rätt varierande!
  • Planta

Har det väldigt lugnt just nu så är det någon som vill averka en match eller två på Wordfeud så skicka en invite till db^76 :)

• Smastor

Är du bra? :p får ladda ner det igen isf...

Svar på tråden Vi som jobbar natt!