BIM Mars 2016
Lurar ögat mig eller ser någon annan nåt med??? Taget i morse..,BIM på torsdag...

Lurar ögat mig eller ser någon annan nåt med??? Taget i morse..,BIM på torsdag...

ÄL +7, BIM -8 idag, tiden kan knappt gå mer långsamt. Haha.
Beställde hem 2 st Predictor early, som nog kommer imorgon.
Vad har ni för erfarenhet av dom testen? Är dom bra? :)
Står ju man ska kunna testa upp till 6 dagar innan förväntad mens, så borde väl kunna testa på torsdag då iallafall, då är det BIM - 5.
Klart du har chans kvar! Jag testade negativt igår på ÄL+10...och svagt svagt plus idag, se bild ovanför! Kan ju till och med plussa först efter BIM :)
Testade imorse med ett vanligt gravtest & är bara på äl +8. Var ju givetvis negativt men jag var ju alldeles för tidigt ute så chansen finns väl fortfarande att jag kan vara gravid?
Ja går nog greppa först när det är starkt!! Blir ett par pirriga dagar nu...
Jag plussade först på kvällen. Men kan ändå inte greppa det. Är det på riktig liksom? Men har fått streck på 7 tester från TL så något är det. Och svagt plus på cb. Behöver nog ett starkt pluss eller gravid på digitala innan jag kan greppa det. Är så svårt att tro på de svaga strecken.. Även fast de är där och talar om att jag är gravid.
Håller tummarna för dig!!
Tack - känns väldigt overkligt! Ska jag verkligen få uppleva detta en gång till liksom??!!! :)
Då ska jag hålla hoppet uppe! Grattis !:) så roligt :)
Hur ser det ut när du håller det mot en lampa? Då syns mitt tydligt svagt rosa. Men knappt synbart med blotta ögat annars.
Tror det är ett plus!! Grattis!
Fick äntligen posten och de nya testerna, så kunde inte hålla mig.. Detta är inte taget med morgonurin och efter två koppar kaffe (så lite utspätt är det allt..)
Men vad är det för streck? Det syntes efter 3 min, men blev inte starkare.. Syns tydligare i verkligheten, men ser det ut som spök tro?