BIM Mars 2016
Äl+10 idag.. bim på fredag.. negativt test idag..
Har inga direkta symtom heller för den delen. .så det tog nog inte denna gång :(
Äl+10 idag.. bim på fredag.. negativt test idag..
Har inga direkta symtom heller för den delen. .så det tog nog inte denna gång :(
Hoppar in här, fick ett tidigt MF i 4+3 ... Noll koll på när äl kan tänkas komma eller bim för den delen heller.
Tacksam att vi kunde bli gravida och att det ändå gick rätt så fort (försökt sedan oktober).
Hört att många får ett snabbt plus efter MF så hoppas på det. ![]()
ÄL +4 idag.
När kan man börja testa :D
ÄL +10 väntade jag..då fick jag negativt. Men på ÄL+11 positivt..beror ju på när ens ägg fäster, det har man ju heller ingen aning om ifall man inte får en nidis..jag tror mitt fäste sent, för jag hade en rosaröd flytning i lördags, tror flytningen kommer ut några timmar efter, tar ju en stund..så kanske fäste det på fredagen på ÄL+8 och sen fick jag plus tre dagar senare vilket känns rätt rimligt i tid.
Vill iofs att ägget fäster senare så jag vet att det hunnit utvecklas som det ska, tar ju några dagar att gå igenom alla viktiga steg så det känns bra med sent då :)
Sen kan det vara nedslående med negativt med, men klarar man det så får man sätta sin gräns själv :)
Hade du testat plus innan? Beklagar isf...
Aldrig haft missfall så kan inte svara på din fråga..,
Fick bruna flytningar idag och imorgon är bim fick negativt på test idag :( Hur långt efter ett mf blev ni gravida?
OK då är jag med...trodde du kanske menade att du fick missfall nu. Beklagar det du fick på nyår :(
Det är ju iaf bra att ÄL och mens är igång igen, då ska du nog se att du snart är gravid igen. Önskar dig all lycka till! kram
ÄL +8 idag.
Finns det ens någon möjlighet att man kan känna av några symptom såhär tidigt? Annars är det bara jag som inbillar mig.. Haha.
Igår började jag känna mig väldigt trött, tung i huvudet och är det fortfarande idag. Litet svagt illamående till & från.
Känns som jag har en svag träningsvärk i magen, som att jag precis gjort ett gäng sit-ups eller något..
Vet inte riktigt när jag ska börja våga testa, torsdag eller fredag kanske?
Jag har sån värk hela vägen från ÄL till mens, enda skillnaden när jag är gravid är att den stannar kvar i flera veckor :)
Så jag har svårt urskilja grav.symptom från vad jag känner annars/PMS osv...men håller tummarna för dig! Är väl runt den tiden du är nu som ägget oftast fäster så snart kan du ju testa och se :)
Låter väl som en bra plan! Hoppas på plus, låter ju lovande om du inte känner det annars! Men märkt man känner allt HUNDRA gånger mer och saker man inte känt innan när man väl vill bli gravid :)
Skoj se på fredag!
Litar inte på RFSU :/ ta ett CB i morgon.
Jag hade ju med jättesvaga i förrgår, tog nya idag, hade hoppats på starkare, men får väl vara glad de fortfarande är positiva iaf?
Här är en till uppgiven. Testade ju svaaagt sön och mån morgon med CB Plus (BIM-4 &-3 ca) men i morse (BIM-1) var det helblankt på RFSUs sticka. Hade ändå en liten förhoppning.
Känner mig supertrött och har mol som antagligen är PMS.
Hoppas ni andra lyckas bättre!
Jag siktar på att köra IVF omgång 2 när mensen kommer (MA i januari i v 9 med IVF 1).
Jag har BIM på fredag...2 dgr kvar alltså, normalt?
Tack, hoppas det! Vet ju inte exakt när ägget släppte o blev befruktat efter positiva ÄL-testet...har lutealfas på 14-16 dgr
Är på ÄL +12-13 gissar jag...
Tycker styrkan ser normal ut om du är på äl+12 (?)
Grattis!:)
Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..
Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(
Önskar er andra lycka till!
Jag tycker det ser positivt ut och det räcker säkert med sexet igår, de lever ju några dagar om de är av bra kvalité. Men det är det jag tycker är det svåra att veta, om ens man har bra kvalité? Därför vill jag ha sex dagligen under ÄL-veckan (vi har sex dagligen så är inget problem men har haft otur med tjänsteresor och annat som ställt till det...).
Håller tummarna för dig! Själv är jag i BIM-tråd för april eg efter mitt missfall men vill gärna se hur det går för er andra i mars 
Någon som testat detta? Är på ÄL + 6 idag. Borde alltså kunna prova det imorgonbitti. Men tycker ni jag ska vänta? fyyfaan vad besatt man blir på att testa haha!
Beror ju på din lutealfas? Testet är ju från 6 dagar före beräknad mens. Jag som har 14 dagar lutealfas får det till att du ska testa absolut tidigast på ÄL+8. Personligen hade jag inte gjort det dock, rädd för att det är bortkastade pengar. Jag har känt när äggen fäst och det har skett runt dag 8 alla de gånger jag varit gravid...först då börjar ju kroppen ta upp hcg som kan mätas, vilket jag sen kunnat se på test två dagar efter ägget fäst, på BIM-4.
Så hade jag vart du hade jag väntat lite till, men alla gör såklart som de vill och jag vet hur det kliar i fingrarna! 
Jag tror att jag kan ha haft en nidis. Jag är på äl 11/äl 12 och blödde plötsligt. Ungefär stort som en 5krona. Nu har jag inte blött något mer... Men det känns precis som att jag ska få mens.
Kan det vara en nidblödning?? Är det inte sent för det?
Låter lite sent när det är så nära BIM...jag har haft nidis två gånger, det har skett på ca ÄL +7-8
Kan ju vara nåt med nån slemhinna bara, eller spottings, men det hoppas vi förstås inte!
Jag tror att jag är gravid, jag räknar mig att vara gravid. Jag har inte tagit något test, för att jag skulle bli så himla ledsen om det var negativt, skjuter därför hellre upp det ledsna tills mensen kommer. Jag kommer testa mig men den dagen jag har fått symptom. Jag är på 37 dagar efter förra mens och 23 dagar sen ÄL. Min längsta cykel senaste året har vart på 33 dagar och har ett snitt på 29 dagar. Jag hade mensvärk i förra veckan så att jag trodde att jag skulle få mens hela tiden men har nu vart helt symptomfri i en vecka. Jag mäter min kroppstemperatur varje morgon den är ovanligt hög, det är mitt enda symptom. Och utebliven mens då. Jag undrar hur vanligt det är med utebliven mens utan att vara gravid? Det skulle vara min ända orsak till att inte vara gravid, jag vet att vi prickade att ha sex på ÄL.
Kan inte svara på dina frågor och kan inte förstå hur man inte vill testa när det gått så lång tid...jag vill iaf veta om jag är gravid. Är det inte värre att gå och tro och se sig som gravid när man kanske likaväl inte är det?
Vissa har ju mensrubbningar av olika anledningar, hormoner, övervikt osv...svårt säga varför den blir så sen för många utan att man är gravid. Förrförra för mig kom en vecka senare än den brukar, men inte var jag gravid för det....
hoppas du vågar testa snart :)