Ännu en tuff dag kan jag snart lägga till ro här.
Det blev ingen resa till rättsmedicinska, vi fick inte komma in utan en polis närvarande och vi skulle först kontakta en begravningsbyrå som skulle göra honom iordning innan, för det hade dom ingen personal till.
Och det var en käftsmäll att inte få se honom.
Men han ska snart förflyttas till sjukhuset i sin kommun, så ironiskt han som avskydde att vara till besvär.
Skulle gå förbi ett dagis idag och barnen var ute och lekte och jag kände bara att jag klarar inte av det, att vara i närheten av glada, lekande barn just nu.
Minnena och sorgen blir för stark, det är så känsligt just nu.
Bit för bit upptäcker jag vilken förlust vi gjort, jag kommer ihåg våra helger, hur vi åkte och bullade upp med massa gott att äta och dricka, sen satt vi hela helgen och spelade brädspel och skrattade, vi hade så roligt tillsammans.
Jag älskade dom helgerna dom kommer jag aldrig få uppleva igen,
Eller att bara få titta på honom när han sitter i fåtöljen och läser en bok.
Sorgen är massiv.
Igår tog jag kontakt med mobila teamet inom psyk i vår kommun och dom gav mig en akut läkartid igår kväll, så nu har jag fått både lugnande och något att sova på.
Dom lugnande funkar inte alls, jag märker ingen skillnad, däremot när jag drack lite vin uppepå då blev det stuns i dom, då blev jag supertrött och sen fick jag faktiskt sova hela natten.
Jag vet att det inte är bra att mixa medicin med alkohol, men just nu bryr jag mig inte , jag vill bara ha lindring i sorgen och få sova för när jag sover gör det inte ont.
Att vara vaken är smärta.
Jag vill sova.
Jag har funderat på att tatuera in ett hjärta nära mitt hjärta, som ska symbolisera hans hjärta, som inte slår längre, för då kan mitt hjärta slå åt oss båda och han får leva inom mig.
Som vi en gång började tillsammans går vi tillbaka till nu.
Jag är dålig på att ge feedback, men ni ska veta att era ord värmer mig, bara att ni tar er tiden att skriva till en främling i sorg, är stort.
Jag tacker er för det.
Imorgon kommer exet och hans nya hit och vi ska fika och prata, vi får se hur det går, mitt ex och jag har inte alltid varit dom såtaste vänner, dom senaste åren sen barnen blev stora så har vi haft noll kontakt.
Men ingen av oss har väl nånsin räknat med eller ens kunnat drömma om att vi skulle bli tvungna att begrava ett av våra barn.
Det är så fruktansvärt orättvist att han inte fick vara kvar.