• telma11

Gravida i Laholm/halmstad

Hej hej!

Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)

• Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad
  • Moneal
    s87s skrev 2016-03-08 06:01:40 följande:

Vi har kollat upp könet. Fick ni andra fler ultraljud? Vi får bara ett

jag har varit på 6 ul totalt och vet med mig att jag ska på.1 till i alla fall.

Men de som får extra är ofta av medicinska skäl, annars brukar det bara vara 1 som är standard.
  • Moneal
    telma11 skrev 2016-03-27 14:23:09 följande:

Någon som vill följas åt på Instagram oxå? :)

jag heter Moneal070914 på insta om någon vill följa :)
  • Lasofiore

Hejhej! Sofie heter jag, bor i Halmstad och ska ha mitt första barn i juli. Hade varit kul att träffa lite andra mammor? Någon som vet någon mammagrupp man kan gå med i här i Halmstad? Eller ska vi starta en? ;)

• s87s

[quote=76498135][quote-nick]Lasofiore skrev 2016-04-03 08:28:41 följande:[/quote-nick]Hejhej! Sofie heter jag, bor i Halmstad och ska ha mitt första barn i juli. Hade varit kul att träffa lite andra mammor? Någon som vet någon mammagrupp man kan gå med i här i Halmstad? Eller ska vi starta en? ;)[/

Hej jag ska också ha i juli, fast mitt tredje:)

• s87s

Jag skickade en förfrågan precis /Sarah:)

Moneal skrev 2016-03-27 21:25:20 följande:

jag heter Moneal070914 på insta om någon vill följa :)

• Moneal
    s87s skrev 2016-04-03 10:48:05 följande:

Jag skickade en förfrågan precis /Sarah:)

jag accepterade den :) Tack!
  • telma11

Skulle oxå vilja vara med i en mamma grupp i Halmstad ska ha min första i september :)

• Lasofiore

Vad kul telma11! Då får vi försöka styra upp något :) Fler som vill vara med? :)

Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad