Gravida i Laholm/halmstad
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
Jag bor i halmstad å är gravid med mitt andra barn ? blir 24 i mars
frågetecknet är en glad gubbe haha :)
Jag bor i halmstad å är gravid med mitt andra barn ? blir 24 i mars
Åh men fy, graviddiabetes låter ju inte som en höjdare direkt.. Och här hemma är det lika synd om mig med förkylning och halsont ;)
Men jo, i övrigt så mår jag faktiskt riktigt bra just nu. I början (v 6-13) mådde jag typ konstant illa och var trött som en zombie hela tiden. Men nu verkar det ha vänt och energin börjar komma tillbaka. Är dock bara i vecka 18, så har ju en bra bot kvar och jag har en känsla av att det kan svänga om ett par gånger till ;)
Kul och se vi blir flera :) idag va jag på inskrivning och fått tid för första ultraljudet :) Gud va jag längtar och se de lilla livet. Hur ser ni på och se och får veta könet? :)
Japp, var på ultraljud den 22/2 och ska tillbaka igen nästa måndag. Såå mysigt :)