Gravida i Laholm/halmstad
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
Vad kul telma11! Då får vi försöka styra upp något :) Fler som vill vara med? :)
Åh mamma-grupp tycker jag låter som en jättebra idé!! Jag är också på!
Är 25 år och ska ha vårt första barn i augusti. :)
Tänker väl mest att vi kan träffas, fika och snacka lite typ? :)
Tänker väl mest att vi kan träffas, fika och snacka lite typ? :)
Imorgon är de dags för rul och shit va nervös och nojig man är ???? många frågor som poppar upp tänk så finns de inget där inne? Men vrf har jag då inte fått min mens sen i december och blivit tjockare och fått mage. Har alltid varit smal så går inte dölja haha shit va nojig man är. Detta kan juh inte va fel eller? ????
Hur går det för er ? Själv har jag 4 dagar kvar till BF. Går ju inte att låta bli att konstant känna efter om något är på g men icke. Hur mår ni andra ? Läste något om att styra upp en mammagrupp, jag är gärna med om jag får! Bor i Halmstad!
Oroa dig inte , klart du är gravid och ultraljudet kommer gå så bra så. Jag har 103 dagar kvar till bf. Känns som tiden bara springer iväg
Allt gick super bra va en frisk och sprallig liten bebis där inne ville inte alls va still. Blev flyttad fram 6 dagar så är beräknad till 4:e september nu ????
Allt gick super bra va en frisk och sprallig liten bebis där inne ville inte alls va still. Blev flyttad fram 6 dagar så är beräknad till 4:e september nu ????