Gravida i Laholm/halmstad
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
Hej hej!
Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)
När gjorde ni erat första ultraljud? :)
När gjorde ni erat första ultraljud? :)
Ohh va härligt de låter och kunna få se de lilla livet :) jag ska på inskrivning på måndag är då i v13 får se när jag får göra mitt första :)
Hej! Jag väntar mitt tredje barn i juli:) också från halmstad. Hur många är ni här inne?
Hej! Jag väntar mitt tredje barn i juli:) också från halmstad. Hur många är ni här inne?
Vi gjorde vårt rul igår, alltså vilken lycka!!! Snacka om kärlek vid första ögonkastet <3
Blev flyttade från 30/7 till 2/8, så är i vecka 16+6 idag då.
Men sen har vi gjort ett tidigt vul i vecka 8+2 pga tidigare utomkvedshavandeskap för att kolla så att det satt rätt denna gången. Då såg man ju inte så mycket mer än en liten böna med tickande hjärta
Ännu en från Halmstad, är 29 och väntar mitt första barn den 14 april. Har inte långt kvar med andra ord :)
Ännu en från Halmstad, är 29 och väntar mitt första barn den 14 april. Har inte långt kvar med andra ord :)
Stort grattis!! Då är det sluttampen nu då :)