• Anonym (NisseKisse)

Suga på klitoris?

Min tjej älskar att bli slickad, och jag älskar att slicka. Win win..

Har ibland velat testa att suga på hennes klitorisollon. Inte alls hårt, men inte heller jättelätt. Någonstans mittemellan.

Ni kvinnor som varit med om att mannen/killen sugit på er klitoris, gav det er något rent njutningsmässigt eller var det bara fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suga på klitoris?
  • Anonym (Gaby)

Vet inte, tror aldrig nån gjort det... Den är så liten att den är svår att suga på tror jag.

• Anton Chigurh
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 18:15:48 följande:
    Okej, jag ångrar mig. Som att dra i din läpp??!
    Ja, det var bättre. 

Tack.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 18:14:50 följande:

Att suga? Ok, om han har slickat rätt länge, och kanske in ut in ut med finger varvat med slick (ja, kanske lite ansträngande för killen.) men annars nej. Men jag är en sån som hatar att bli sugen/biten i bröstvårtorna. Mkt ta på brösten är helt okej!!! Åh, tycker inte om bröstvårtsbit eller suga på klitoris... Smek o dask hellre! Ja, blir hellre slagen.

Ja alltså inte suga mig fast som en igel utan mer suga tag och använda tungan samtidigt och fingrar... Men suga gör jag oavsett vad ni tycker moahahahah.. Ska dra dig i ditt finger samtidigt :p
  • Anonym (69"-man)

Min tjej gillar det mycket!

Börja försiktigt och öka undertrycket successivt så hör du på hennes andning om det går hem eller inte. Sluta inte jobba med tungan!

• Anonym (respekt the clit)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 18:15:48 följande:
    Okej, jag ångrar mig. Som att dra i din läpp??!
    Vissa kvinnor gillar skarpt att bli dragna i fitt-läpparna också :)  Och även läpparna blir då längre efter hand om det görs regelbundet :P Sägs även det göra det skönare för kvinnan under sex, mer yta som berör.
  • Anonym (Mm)

Jag tycker inte det är en höjdare, kanske för att de som gjort det på mig gör alldeles för hårt. Men gör man mjukt lugnt och försiktigt så kan det nog säkert va gött!

• Smastor
    Anonym (Mm) skrev 2016-02-11 19:56:01 följande:

Jag tycker inte det är en höjdare, kanske för att de som gjort det på mig gör alldeles för hårt. Men gör man mjukt lugnt och försiktigt så kan det nog säkert va gött!

Då får man nog säga det... Finns inga tankeläsare :(
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-10 19:14:28 följande:

Ja alltså inte suga mig fast som en igel utan mer suga tag och använda tungan samtidigt och fingrar... Men suga gör jag oavsett vad ni tycker moahahahah.. Ska dra dig i ditt finger samtidigt :p

Förstår , en del killar har gjort som du säger men det känns ändå som en igel. Ok, fler jämförelser. Suga tag i kinden? I magen? Suga tag i magfettet? Eller du, när man är hos optikern och de vänder in och ut på ögonlocket?
  • Anonym (Obehagligt)
    Anonym (respekt the clit) skrev 2016-02-10 21:16:07 följande:

Vissa kvinnor gillar skarpt att bli dragna i fitt-läpparna också :)  Och även läpparna blir då längre efter hand om det görs regelbundet :P Sägs även det göra det skönare för kvinnan under sex, mer yta som berör.

Okej bye bye streckfitta. Ni killar vill ha både av allt. Typ kurvig tjej på natten och spinkig på dagen. Streckfitta ibland och sen nu lååånga blygdläppar. Låter mer som de kommer klämmas!
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-11 20:14:37 följande:

Då får man nog säga det... Finns inga tankeläsare :(

Haha, har du varit med om det? Du ligger som en bebis därnere och blir rättad?
Svar på tråden Suga på klitoris?