• Anonym (NisseKisse)

Suga på klitoris?

Min tjej älskar att bli slickad, och jag älskar att slicka. Win win..

Har ibland velat testa att suga på hennes klitorisollon. Inte alls hårt, men inte heller jättelätt. Någonstans mittemellan.

Ni kvinnor som varit med om att mannen/killen sugit på er klitoris, gav det er något rent njutningsmässigt eller var det bara fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suga på klitoris?
  • Anonym (Obehagligt)
    Anonym (respekt the clit) skrev 2016-02-13 23:47:27 följande:

många kvinnor gillar faktiskt när man drar i klitoris, t o m ganska hårt, rakt ut eller snett neråt, om man håller runt själva skaftet (bakom klitoriskappan och "knoppen") med fingrarna

Även då blir den efter hand längre, och tycks på samma gång även bli känsligare och lättare hård/uppsvälld.

Fy fan, som att vrida på tungan och dra i den?! Tänk på vad du skriver. Man har ett ansvar...
  • IsDimma
    Smastor skrev 2016-02-20 22:08:17 följande:
    Borde väl funka med lite trix och knep hahah
    Då får jag nog träffa en man utan näsa tror jag
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:07:46 följande:

Haha, var det taskigt? Det var oerhört ödmjukt... Fötter i röven säger man ju inte nej till, herregud.

Hahaha nej klart det inte kan vara taskigt att få som man vill! Var väl du som tyckte att man inte kunde tillrättavisa folk hur som helst :p
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 22:11:04 följande:

Då får jag nog träffa en man utan näsa tror jag

Tror du överdriver lite :p allt går bara man vill!
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-20 22:12:05 följande:

Hahaha nej klart det inte kan vara taskigt att få som man vill! Var väl du som tyckte att man inte kunde tillrättavisa folk hur som helst :p

Hänger inte med, du yrar. Nu hade det varit skönt om ngn gick på ens rygg. :D på tal om fötter...
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:14:21 följande:

Hänger inte med, du yrar. Nu hade det varit skönt om ngn gick på ens rygg. :D på tal om fötter...

Ja där kan vi vara överens, är lite stil här :(
  • IsDimma
    Smastor skrev 2016-02-20 22:40:02 följande:
    Har du fått något sugmärke i ungdomen? ;)
    Jo. Men jag tror ändå det skulle bli svårt.
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-20 22:08:17 följande:

Borde väl funka med lite trix och knep hahah

Sugmärke på klitoris? Jag vrider mig i plågor av era inlägg...
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 22:45:15 följande:

Jo. Men jag tror ändå det skulle bli svårt.

Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:49:23 följande:

Nu tog jag bara upp det som ett exempel :p klart det går! Går säkert bra utan att lämna sugmärke också så lugna ner dig :p
  • Anonym (respekt the clit)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:49:23 följande:
    Haha, din klitta verkar vara mycket ömtålig och föredra fjäderlätt beröring (alla är olika och tur är väl det!) men ändå kan du inte låta blir att läsa och förfasas över andra som gillar lite hårdare tag för sina klittor.
  • Anonym (Obehagligt)
    Anonym (respekt the clit) skrev 2016-02-26 13:54:10 följande:

Haha, din klitta verkar vara mycket ömtålig och föredra fjäderlätt beröring (alla är olika och tur är väl det!) men ändå kan du inte låta blir att läsa och förfasas över andra som gillar lite hårdare tag för sina klittor.

Helt korrekt uppmärksammat sista meningen alltså... Nej, den är inte ömtålig men att SUGA tag i den, UH. Fast likadant med bröstvårtor...
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-26 13:56:47 följande:
    Helt korrekt uppmärksammat sista meningen alltså... Nej, den är inte ömtålig men att SUGA tag i den, UH. Fast likadant med bröstvårtor...
    Haha, då ska jag förfasa dig ännu mer! Muhahaha. Jag träffar ibland en tjej som  älskar i riktigt hårt bröstvårtssug, och länge... Så hårt att hon dagen efter får blåmärken på bröstvårtorna. Hon får inte nog av det hårda sugandet och får flera orgasmer i rad av bara det hårda sugandet som kan pågå i timtal. Hon har stora bröstvårtor som normaltillstånd, men när jag sugit dom hårt i timtal blir de ENORMA (vilket jag älskar!)

Låt mig sen fortsätta förfasa dig ännu mer :P Såg ett tidigare inlägg, där du jämförde klitt-sug med suga på tunga. I en relation jag hade var vi galna i att suga varandras tungor hårt och länge när vi hånglade. Till saken hörde att hon hade en väldigt lång tunga vilket gjorde det ännu härligare.

Kommer du kunna släppa dessa hemska tankar nu? ;)
  • Anonym (Obehagligt)
    Anonym (respekt the clit) skrev 2016-02-26 14:18:21 följande:

Haha, då ska jag förfasa dig ännu mer! Muhahaha. Jag träffar ibland en tjej som  älskar i riktigt hårt bröstvårtssug, och länge... Så hårt att hon dagen efter får blåmärken på bröstvårtorna. Hon får inte nog av det hårda sugandet och får flera orgasmer i rad av bara det hårda sugandet som kan pågå i timtal. Hon har stora bröstvårtor som normaltillstånd, men när jag sugit dom hårt i timtal blir de ENORMA (vilket jag älskar!)

Låt mig sen fortsätta förfasa dig ännu mer :P Såg ett tidigare inlägg, där du jämförde klitt-sug med suga på tunga. I en relation jag hade var vi galna i att suga varandras tungor hårt och länge när vi hånglade. Till saken hörde att hon hade en väldigt lång tunga vilket gjorde det ännu härligare.

Kommer du kunna släppa dessa hemska tankar nu? ;)

Tog tio minuter att bli lugn efter förra messet... Är det sant alltså? Jag har också stora o de blir ännu större efter en sån behandling, vill fan inte ha det måste det gå en viss tid till den där orgasmen? Jag kanske inte har gett det tid? Blir hennes mer uttänjda efter tid? Jag menar nästa gång kanske de är över hela bröstet och så suger du tag i dem och de börjar klättra ner till revbenen. Undrar också om du tycker om det själv? Säkert för att hon låtit många män suga tag i tungan... Verkar jobbigt att ha så lång, får vika den dubbelt sen när den ska in i munnen. Men bara min åsikt. Alla är olika.
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-26 14:25:55 följande:
    Tog tio minuter att bli lugn efter förra messet... Är det sant alltså? Jag har också stora o de blir ännu större efter en sån behandling, vill fan inte ha det måste det gå en viss tid till den där orgasmen? Jag kanske inte har gett det tid? Blir hennes mer uttänjda efter tid? Jag menar nästa gång kanske de är över hela bröstet och så suger du tag i dem och de börjar klättra ner till revbenen. Undrar också om du tycker om det själv? Säkert för att hon låtit många män suga tag i tungan... Verkar jobbigt att ha så lång, får vika den dubbelt sen när den ska in i munnen. Men bara min åsikt. Alla är olika.
    Haha, va roligt att jag kunde skärra dig. Ja, det är sant :)

Jag tappar i och för sig lite begreppet om tid och rum eftersom jag själv gillar suga hennes bröst så mycket, men ja, jag skulle gissa det tar minst en halvtimmes hårt sugande eller mer innan den första orgasmen kommer. Sugandets hårdhet måste också ökas gradvis, det går inte att suga henne fullt från start.

Jo, hennes bröstvårtor har blivit markant större sen vi började med detta, men vi träffas inte så ofta, så det går inte fort. Själv är jag helt galen i stora bröstvårtor, så galen att det nog måste kallas för en fetisch. Ju större desto bättre! Dessutom är det helt otroligt sexigt för mig att se dom bli STÖRE bara av mitt sugande. Både att de blir större vid samma tillfälle och att deras normaltillstånd blir större av våra lekar!!!

Appropå tiden till orgasm av just bröstsug, så träffade jag tidigare en kvinna som fick orgasm, bara av bröstsug, efter bara kanske 5 minuters sug, men hennes var mycket känsligare och hon ville inte ha alls lika hårt sugande.

För att återknyta lite till trådens ämne, så är en del av fascinationen för klitt-sug samma sak, att jag gillar se den växa...
Svar på tråden Suga på klitoris?