Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-26 14:25:55 följande:
Tog tio minuter att bli lugn efter förra messet... Är det sant alltså? Jag har också stora o de blir ännu större efter en sån behandling, vill fan inte ha det

måste det gå en viss tid till den där orgasmen? Jag kanske inte har gett det tid? Blir hennes mer uttänjda efter tid? Jag menar nästa gång kanske de är över hela bröstet och så suger du tag i dem och de börjar klättra ner till revbenen. Undrar också om du tycker om det själv? Säkert för att hon låtit många män suga tag i tungan... Verkar jobbigt att ha så lång, får vika den dubbelt sen när den ska in i munnen. Men bara min åsikt. Alla är olika.
Haha, va roligt att jag kunde skärra dig. Ja, det är sant :)
Jag tappar i och för sig lite begreppet om tid och rum eftersom jag själv gillar suga hennes bröst så mycket, men ja, jag skulle gissa det tar minst en halvtimmes hårt sugande eller mer innan den första orgasmen kommer. Sugandets hårdhet måste också ökas gradvis, det går inte att suga henne fullt från start.
Jo, hennes bröstvårtor har blivit markant större sen vi började med detta, men vi träffas inte så ofta, så det går inte fort. Själv är jag helt galen i stora bröstvårtor, så galen att det nog måste kallas för en fetisch. Ju större desto bättre! Dessutom är det helt otroligt sexigt för mig att se dom bli STÖRE bara av mitt sugande. Både att de blir större vid samma tillfälle och att deras normaltillstånd blir större av våra lekar!!!
Appropå tiden till orgasm av just bröstsug, så träffade jag tidigare en kvinna som fick orgasm, bara av bröstsug, efter bara kanske 5 minuters sug, men hennes var mycket känsligare och hon ville inte ha alls lika hårt sugande.
För att återknyta lite till trådens ämne, så är en del av fascinationen för klitt-sug samma sak, att jag gillar se den växa...