• Anonym (NisseKisse)

Suga på klitoris?

Min tjej älskar att bli slickad, och jag älskar att slicka. Win win..

Har ibland velat testa att suga på hennes klitorisollon. Inte alls hårt, men inte heller jättelätt. Någonstans mittemellan.

Ni kvinnor som varit med om att mannen/killen sugit på er klitoris, gav det er något rent njutningsmässigt eller var det bara fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suga på klitoris?
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:30:48 följande:

Förstår , en del killar har gjort som du säger men det känns ändå som en igel. Ok, fler jämförelser. Suga tag i kinden? I magen? Suga tag i magfettet? Eller du, när man är hos optikern och de vänder in och ut på ögonlocket?

Haha jämför du det med att suga på magfettet? Intressant..fast finns ju ingen som kan tvinga dig att gilla det :S fast jag vill dra i ditt finger och nypa dig i magen för att se så det står rätt till hahaha.
  • Zombie von Rymmen
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:32:37 följande:
    Okej bye bye streckfitta. Ni killar vill ha både av allt. Typ kurvig tjej på natten och spinkig på dagen. Streckfitta ibland och sen nu lååånga blygdläppar. Låter mer som de kommer klämmas!
    Eller så finns det helt enkelt olika smak bland människorna där ute.
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:34:04 följande:

Haha, har du varit med om det? Du ligger som en bebis därnere och blir rättad?

Haha nej inte än.. Jag hade dragit henne i fingret isf. Men hade jag gjort något helt galet så får man väl säga till i tid.. Tänk om jag planerar att få in min fot i röven.. Då säger man nog till när tån börjar närma sig.. Dumt att lipa efteråt...
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-11 21:36:49 följande:

Haha jämför du det med att suga på magfettet? Intressant..fast finns ju ingen som kan tvinga dig att gilla det :S fast jag vill dra i ditt finger och nypa dig i magen för att se så det står rätt till hahaha.

Om jag blundar så kanske jag blandar ihop det med klitoris? Hjälp känner mig manglad. En del har konstigt sex :/ ta det lugnt.
  • Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-11 21:44:25 följande:

Haha nej inte än.. Jag hade dragit henne i fingret isf. Men hade jag gjort något helt galet så får man väl säga till i tid.. Tänk om jag planerar att få in min fot i röven.. Då säger man nog till när tån börjar närma sig.. Dumt att lipa efteråt...

Hahaha, jag säger som jag brukar då: inte min grej riktigt men säkert någon annan tjej som gillar det..
  • Anonym (Obehagligt)
    Zombie von Rymmen skrev 2016-02-11 21:38:54 följande:

Eller så finns det helt enkelt olika smak bland människorna där ute.

Nej det är samma som tycker det.
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 22:28:02 följande:

Hahaha, jag säger som jag brukar då: inte min grej riktigt men säkert någon annan tjej som gillar det..

Tillrättavisar du stackare på det viset :( konstigt sex att suga på klittan och köra upp fötter i röven? Vad är du för pryd dam? :@
  • Anton Chigurh
    Smastor skrev 2016-02-11 21:44:25 följande:
    .....en fot i röven !!!

Är det samma sak som  att Ingvar Carlsson skulle köra i hela jävla kålroten i röven på dig ??? 

Nä förresten. Jag vill inte veta.......

Mvh //Anton astronaut2.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Smastor
    Anton Chigurh skrev 2016-02-12 07:51:47 följande:

.....en fot i röven !!!

Är det samma sak som  att Ingvar Carlsson skulle köra i hela jävla kålroten i röven på dig ??? 

Nä förresten. Jag vill inte veta.......

Mvh //Anton 

Trodde bara vi var inne på roliga jämförelser och var och hur man ber någon sluta med konstiga saker innan det ballar ur.. Du kan släppa tanken :D trevlig helg!
Svar på tråden Suga på klitoris?