• Anonym (NisseKisse)

Suga på klitoris?

Min tjej älskar att bli slickad, och jag älskar att slicka. Win win..

Har ibland velat testa att suga på hennes klitorisollon. Inte alls hårt, men inte heller jättelätt. Någonstans mittemellan.

Ni kvinnor som varit med om att mannen/killen sugit på er klitoris, gav det er något rent njutningsmässigt eller var det bara fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suga på klitoris?
  • Anton Chigurh
    Smastor skrev 2016-02-12 07:59:10 följande:
    Trodde bara vi var inne på roliga jämförelser och var och hur man ber någon sluta med konstiga saker innan det ballar ur..

Du kan släppa tanken :D trevlig helg!
    Tack.Glad

Tanken på Ingvar Karlssons huvud uppkörd i någons arsle....den var inget vidare !!!

Ha en skön helg du med.

//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Smastor
    Anton Chigurh skrev 2016-02-12 08:05:00 följande:

Tack.

Tanken på Ingvar Karlssons huvud uppkörd i någons arsle....den var inget vidare !!!

Ha en skön helg du med.

//Anton

Helt frisk är du inte :p får nästan mig normal. Haha!
  • Anton Chigurh
    Smastor skrev 2016-02-12 08:11:22 följande:
    Helt frisk är du inte :p får nästan mig normal. Haha!
    Jag älskar fanimej dig också, Smastor.Hjärta Den saken är klar.....Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (respekt the clit)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:32:37 följande:
    Okej bye bye streckfitta. Ni killar vill ha både av allt. Typ kurvig tjej på natten och spinkig på dagen. Streckfitta ibland och sen nu lååånga blygdläppar. Låter mer som de kommer klämmas!
    Jag har aldrig gillat streckfitta och vill ha kurvig på dagen också. Men tur att det finns så många olika smaker! Det finns en för alla!

(nä, har aldrig märkt/hört kvinnor me långa läppar ha problem :) )
  • Anonym (bruden)

Det är otroligt skönt när mannen suger lite lätt på klitoris! Så testa det på din tjej, men gör det när hon är kåt.

• Anonym (respekt the clit)

många kvinnor gillar faktiskt när man drar i klitoris, t o m ganska hårt, rakt ut eller snett neråt, om man håller runt själva skaftet (bakom klitoriskappan och "knoppen") med fingrarna

Även då blir den efter hand längre, och tycks på samma gång även bli känsligare och lättare hård/uppsvälld.

• Anonym (Finess)

Om det görs med finess är det jätteskönt!

• IsDimma

Det skulle säkert vara skönt om det gick. Men eftersom min klitoris är väldigt liten så får mannen det väldigt svårt

• Anonym (Obehagligt)
    Smastor skrev 2016-02-11 22:33:20 följande:

Tillrättavisar du stackare på det viset :( konstigt sex att suga på klittan och köra upp fötter i röven? Vad är du för pryd dam? :@

Haha, var det taskigt? Det var oerhört ödmjukt... Fötter i röven säger man ju inte nej till, herregud.
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 21:59:44 följande:

Det skulle säkert vara skönt om det gick. Men eftersom min klitoris är väldigt liten så får mannen det väldigt svårt

Borde väl funka med lite trix och knep hahah
Svar på tråden Suga på klitoris?