Höstbebisar efter IVF 2016
Åh, jag längtar till vårt RUL också, tre låååånga veckor kvar!
Vad kul att allt såg bra ut, och grattis till lillkillen! Hoppas allt ser lika fint ut på de två kommande ultraljuden :)
Vad står det nu, 3-2 till pojkarna?
Vilken fin mage du har jewel! :)
Själv njuter jag av att känna små sparkar lite nu och då, oftast en stund efter frukost (dvs nu, var är dom idag då?!) och på kvällen runt 21-21:30. Inte så starka än förstås, men ändå tydliga små sparkar. Alldeles underbart :)
Idag är det också två veckor till RUL.
För mig har magen också synts ganska länge, jag har tyckt att sen var stor sen kanske v12-13 (går in i v19 imorgon), men de senaste två veckorna ungefär har även andra börjat kommentera. Jag är lite rund redan innan men det har nog snarast gjort att det synts mer än annars....
Vecka 19 idag och jag har lyft en säck med havre och skaffat mig ryggont. Såhär nästan halvvägs är det kanske dags att låta maken ta hand om de tyngre lyften. Suck.
Annars är allt toppen här, lilla bebis sparkar på flera gånger om dagen, igår när jag skulle sova var det kickboxning på hög nivå. Kände till och med en spark på utsidan (tyvärr var maken, stackarn, ute och jobbade så han fick inte känna nåt).