• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • jewel
    Pipam skrev 2016-02-29 11:56:51 följande:

JAG KLARADE DET! Aaaa! Sådan lättnad.

Tack för pepp :)

Grattis, vad kul! Hoppas det går lika bra på uppkörningen! :)
  • jewel

Jag gick in i v 8 idag! Har haft minskade symptom senaste tiden men läste min dagbok från när jag var gravid men dottern o det var likadant då. Illamåendet kom tillbaka ännu starkare efter det så jag förbereder mig på det. Ultraljud på onsdag så då får vi veta om hjärtat slår. Men det är klart det gör!

• lallallalla
    Pipam skrev 2016-02-29 11:56:51 följande:

JAG KLARADE DET! Aaaa! Sådan lättnad.

Tack för pepp :)

Grattis!! Vad kul! Det underlättar verkligen mammalivet att ha kortkort! :)
  • Dalkullan

Pipam - håller tummarna att det går lika bra på uppkörningen och att du slipper att må illa;)

• Dalkullan

jewel - klart att det gör!

Tänkt att jag ska skriva ner hur jag mår och hur det går - man glömmer ju skrämmande snabbt.. men än har det inte blivit av!

Själv gick jag in i v7 idag - firade det med att boka hälsosamtal och inskrivning på MVC. Mått ganska illa idag samt varit på ett jäkla humör..;) Gick hem tidigare från jobbet - för allas skull haha;D

• lallallalla
    Dalkullan skrev 2016-02-29 17:40:38 följande:

lallallalla - easy access medan man försöker menar du??;D

Haha! Auto-correct, I love it!
  • Libra1

Mår ni mycket illa så rekommenderar jag Seaband. Fungerar dock inte på alla. Men på mig. :D

• jewel
    lallallalla skrev 2016-02-29 18:53:46 följande:

Haha! Auto-correct, I love it!

Haha, ni är för roliga! :)
  • jewel
    Libra1 skrev 2016-02-29 23:30:24 följande:

Mår ni mycket illa så rekommenderar jag Seaband. Fungerar dock inte på alla. Men på mig. :D

Tack för tipset! Jag har inte testat det för jag har tänkt att de syns för kollegor o så, men de kanske är diskreta?
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016