• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • stajlish

Jag får tyvärr gå ur tråden. Var på vul i tisdags och där fanns bara en fin liten hinnsäck i "rätt" storlek, men tom :( Antagligen blivit missed abortion enligt bm. Kroppen har inte fattat att det blivit missfall än då jag inte fått nån blödning än. Så nu väntar vi på att kroppen ska stöta ut det... Hann iaf va gravid i 8 veckor... Nu får vi ladda PM inför IVF2 då vi inte har fler ägg i frysen. Orättvist och bittert! Men men, det är va det är. Lycka till till er andra här inne! :)

• Filli89
    stajlish skrev 2016-03-03 12:30:11 följande:

Jag får tyvärr gå ur tråden. Var på vul i tisdags och där fanns bara en fin liten hinnsäck i "rätt" storlek, men tom :( Antagligen blivit missed abortion enligt bm. Kroppen har inte fattat att det blivit missfall än då jag inte fått nån blödning än. Så nu väntar vi på att kroppen ska stöta ut det... Hann iaf va gravid i 8 veckor... Nu får vi ladda PM inför IVF2 då vi inte har fler ägg i frysen. Orättvist och bittert! Men men, det är va det är. Lycka till till er andra här inne! :)

Näe va säger du?? Vad tråkigt verkligen ledsen för din skull. Är så orolig för det där själv. Det kommer bli bättre ska du se. Önskar dig all lycka och är verkligen ledsen för din skull. Kram
  • Iskristall

Å nej vad tråkigt! Beklagar verkligen! Det är just det där man går och oroar sig flr nu inför vul. Jätteledsen för din skull!
  • stajlish
    Filli89 skrev 2016-03-03 12:51:32 följande:
    Näe va säger du?? Vad tråkigt verkligen ledsen för din skull. Är så orolig för det där själv. Det kommer bli bättre ska du se. Önskar dig all lycka och är verkligen ledsen för din skull. Kram
    Ja, det är tråkigt såklart! Men vi visste ju att det är 50/50 risk för det så på nåt skumt sätt blev jag inte jättechockad. Tack! Jadå, vår tur kommer! Hoppas på nästa försök ???? Kram
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-03-03 13:09:18 följande:
    Å nej vad tråkigt! Beklagar verkligen! Det är just det där man går och oroar sig flr nu inför vul. Jätteledsen för din skull!
    Tack! Ja, jag var så orolig innan o lite beredd. Så de kom inte som världens chock trots allt. Är ju kritiska veckor i början o mycket kan hända! Hoppas på bättre lycka för dig på ditt VUL. Ni ska vi ladda om inför försök 2!
  • Mariana79

Så ledsam läsning :( jag beklagar verkligen <3 Stor Styrke kram till dig!
  • Filli89
    stajlish skrev 2016-03-03 13:19:30 följande:

Ja, det är tråkigt såklart! Men vi visste ju att det är 50/50 risk för det så på nåt skumt sätt blev jag inte jättechockad. Tack! Jadå, vår tur kommer! Hoppas på nästa försök ???? Kram

Ja förstår de. Men är ju "beredd" på de på nått vis, förväntar mig blod inför varje toabesök, men ännu läskigare om kroppen inte förstår att göra sig av med det.Men kände du att något var konstigt lr att symtomen avtog lr så?
  • Dalkullan

Stajlish - men vilken ledsam läsning.. Jag beklagar verkligen att det inte fungerade denna gång och önskar er stort lycka till inför nästa försök!!

• stajlish
    Mariana79 skrev 2016-03-03 15:46:13 följande:
    Så ledsam läsning :( jag beklagar verkligen <3 Stor Styrke kram till dig!
    Tack! Nya tag! Kram
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016