Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
KUB ger väll bara en sannolikhet för ex downs? Och om man fått "sämre värden" och vill veta säkert så kan man göra ett fostervattensprov?
Idag har jag testat på min egen officiella testdag (fick ingen från kliniken eftersom försöket blev halvt om halvt, hon sa bara att jag skulle testa om 3 veckor. (Nästa lördag alltså). Idag kändes mer rimligt, 2 veckor efter ÄL.
Såg fint ut idag också :)
Jag har plockat fram ett par gamla gravidjeans.. :/ ..sånna superlåga fram, inte höga. Jag är så gasig så jag inte kan ha mina vanliga byxor, jag måste knäppa upp dem när jag sätter mig ner. :(
Haha, ändå är man glad. Alla symptom är såå välkomna! :D
KUB ger väll bara en sannolikhet för ex downs? Och om man fått "sämre värden" och vill veta säkert så kan man göra ett fostervattensprov?
Idag har jag testat på min egen officiella testdag (fick ingen från kliniken eftersom försöket blev halvt om halvt, hon sa bara att jag skulle testa om 3 veckor. (Nästa lördag alltså). Idag kändes mer rimligt, 2 veckor efter ÄL.
Såg fint ut idag också :)
Får jag hänga med er?
Fick Gravid 2-3 på cb digital i morse 1 dag före TD.
Så extremt jävla lycklig nu men samtidigt så tror jag knappt det är sant och att ngn kommer att väcka mig ur min dröm snart :)
Kram!
Får jag hänga med er?
Så extremt jävla lycklig nu men samtidigt så tror jag knappt det är sant och att ngn kommer att väcka mig ur min dröm snart :)
Kram!
Vad kul :) har ni alla fått tester att ta med er hem från era kliniker? Vi skulle köpa själva, inte för att det spelar roll men blir lite nyfiken.
Får jag hänga med er?
Kram!
Får jag hänga med er?
Kram!
Mariana79 - stort grattis! Här har du en till som känner så;D
Pipam - vad roligt att det lyckades!
Jag måste också införskaffa ett clearblue digital. Jag har också ofattbart svårt att tro på de test jag tagit tidigare
Tror också nån ska väcka mig snart ur min dröm.