• Kajo

Höstbebisar efter IVF 2016

Yes, är på väg nu. Galet nervös nu! Tack för tankarna:)

• Kajo

Allt gick bra idag! Allt såg fint ut, så skönt! Är lättad och lycklig. Vi väntar en liten flicka.

• Kajo

Däremot fick vi inga bilder med oss. Kom på det nu. Har ni andra fått det?

• Kajo
    JOLI skrev 2016-06-27 17:50:12 följande:
    Grattis till en liten tös :)

Vi fick med oss 3 utskrivna bilder gratis, sen fick vi fota fler bilder från hennes skärm med mobilerna!
    Tack:) och grattis till er med!! Så underbart skön känsla!

Jag känner mig så dum som inte frågade. Men man är ju helt överrumplad av känslor och andra tankar. Jag ska lägga till också att det var en väldigt sur och tråkig barnmorska. Blir irriterad när jag tänker på henne!
  • Kajo

Jag har ont i ena skinkan. Det går inte att ligga på hårt golv, och inland är tom hårda stolar jobbiga att sitta på. Jag vet inte om det är foglossning eller ischias. Annars känner jag mig extremt tjock för tillfället. Mina bröst känns som meloner och magen börjar verkligen ta plats. Nu är det inte lika enkelt att böja sig fram, känns som jag klämmer lilltjejen.

• Kajo

Igårkväll kände jag lilltjejen för första gången! Och nu i skrivande stund rör hon sig för fullt! En helt underbar känsla!!!
    Nu känner jag mig så gravid :D :D

• Kajo
    Libra1 skrev 2016-07-06 18:39:29 följande:
    Hittade äntligen i en tredje Twilfitbutik idag. Bor i Malmö. Nere i stan har de rea på olika amningsbh om någon behöver. :D
    Jag har stora problem med bh. Jag är normalt en 70G och dom är lite små och trånga nu:( måste nog beställa på nätet när det är dags för amningsbh.
  • Kajo

I två dagar nu har jag varit grymt yr och lite illamående. Någon annan som varit yr? Pratade med BM och hon tyckte jag skulle börja med järntabletter. Är grymt jobbigt att va yr:(
    Lilltjejen rör sig iaf, så det är lite plåster på såret. Annars har det varit många tårar idag:(

• Kajo
    Libra1 skrev 2016-07-12 16:17:08 följande:
    Jag kan bli det ibland. Helst om jag inte ätit på ett tag. Får lätt blodsockerfall.

Kan vara järn också. Jag tycker det är viktigt att kolla upp först bara så man får veta hur mycket järn man bör ta.
    Ja jag vill egentligen också kolla upp det men idag kändes det då himla obehagligt så jag åkte och köpte och tog en niferex med en gång. För två veckor sen låg mitt blodvärde på 123. Men vem vet, det kan kanske sjunka snabbt?!
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-07-12 14:51:36 följande:
    Jag har också varit det nu i några dagar vid något tillfälle/dag. Känns typ som att jag knappt får luft, blir lite illamående och får värmesvallningar och är helt orkeslös.

Jag ska kolla mitt blodvärde imorgon så vi får se vad det visar.

Du kanske också kan få dina värden kollade?

Jag berättade om mina symptom för bm och enl henne var det inget ovanligt.

Jag hade börjat med järn om jag var du. Min bm sa att jag skulle börja med det vid halvvägs i grav.

Hoppas du känner dig bättre snart. Kram
    Jag har som sagt köpt niferex och tagit en tablett redan. Det är hemskt att bli så yr. Jag har vaknat två dagar nu med att hela sovrummet har snurrat.

Dagen har iaf slutat lite roligare med ett barnvagnsköp och en tripp trapp-stol med ett new bron set till :)
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016