• Anonym (Klitta)

Knipövningar - hjälper inte

Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.

• Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte
  • Flunken

Okej jag är lite frågvis.. Är han yngre ?

Du är runt 40 ?

Vet du vad... Fråga dom på apoteket vetja!

Beskriv vad du menar så kanske dom har rätt grej på en gång...

Shit vad kul det hade varit att få prova en "glad" tjej igen

• Anonym (Våt)
    Flunken skrev 2016-02-20 10:19:33 följande:

Okej jag är lite frågvis.. Är han yngre ?

Du är runt 40 ?

Vet du vad... Fråga dom på apoteket vetja!

Beskriv vad du menar så kanske dom har rätt grej på en gång...

Shit vad kul det hade varit att få prova en "glad" tjej igen

Helt ok

Jag är äldre än så, jag är 47. Han är sju år yngre än jag så han är 40.

Tack, jag kan nog lista ut det ändå. Pjur ska vara bra sägs det.

Jaså? Har du en inte så sugen partner? Ja herregud vilken grej det var att få hett sex igen efter flera års total torka. Bättre sex än nånsin dessutom.
  • Anonym (Klitta)
    MammAmma skrev 2016-02-20 07:34:30 följande:

Silikonbaserat glidmedel, ACO care and glide tror jag den heter. Finns på apoteket ja. Säg att penisringen är för hans skull eftersom du blir så våt. Trä annars bara en hårsnodd runt kuken, känns lite mer spontant och improviserat :P

Aha, okej!! Smart! Jag har alltid hållt mig undan från glidmedel. Haha var sista ett skämt :) Känns det bättre för hans skull också? Blir nyfiken på detta. Eller kommer man töja ut fittan så den bara kräver mer o mer.
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 08:01:34 följande:

Tids nog är problemet vice versa..

Här hemma är det torrt som fnöske oftast!

Oj, ni behöver kanske köra mer twister, leka lite katt och råtta under dagen.
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 09:48:59 följande:

Som någon annan skrev nyss så välj det riktiga silkonet!

Inte vattenbaserade då den löses snabbt upp av din egna vätska..

Är han din KK ?

Är du i förhållande med en man samtidigt?

Han är min kk. Jag skrev fel world wide skulle det stå, inte wife. Okej, låter ändå lite crazy. Helt klart är inträngandet skönast!! Always.
  • Flunken

Jovars.. Hon är rätt sugen (46 år) men det hela har gått i stå sas...

Samma ställning , snabb orgasm och sen inget mer.

Nästan aldrig oralt och blir det oralsex så är det jag som ska ta första steget.. Trisit och förutsägbart!

Har hatft vänsterprassel,one night stands och KK relation.

Säkert fler än dussinet gånger och under flera års tid men det kostar både tid och pengar (knullade mest kvinnor på dagtid då dom var lediga från sina jobb osv)

• Flunken
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 10:55:03 följande:

Aha, okej!! Smart! Jag har alltid hållt mig undan från glidmedel. Haha var sista ett skämt :) Känns det bättre för hans skull också? Blir nyfiken på detta. Eller kommer man töja ut fittan så den bara kräver mer o mer.

Känslan blir bättre om kvinnan är för hal, sen att bli avrunkad med silikon är en riktig höjdare
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 10:58:50 följande:

Nästan aldrig oralt och blir det oralsex så är det jag som ska ta första steget.. Trisit och förutsägbart!

Säkert fler än dussinet gånger och under flera års tid men det kostar både tid och pengar (knullade mest kvinnor på dagtid då dom var lediga från sina jobb osv)

Kostar pengar? Oj, låter som du borde avsluta relationen innan du krossar hennes självkänsla, men hon är ju också otrogen kanske. Hoppas du använder kondom?!
  • Anonym (Våt)
    Flunken skrev 2016-02-20 10:58:50 följande:

Sorry, jag såg att din fråga om kk etc inte var ställd till mig så bortse från mitt svar.

Slentrian i långt förhållande tycks vara vanligt. Kanske din partner också träffar andra.
  • Anonym (Klitta)
    Anonym (Våt) skrev 2016-02-20 11:04:54 följande:

Sorry, jag såg att din fråga om kk etc inte var ställd till mig så bortse från mitt svar.

Slentrian i långt förhållande tycks vara vanligt. Kanske din partner också träffar andra.

jag tänkte detsamma sen, att den var ställd till dig. Den kanske var till oss båda
Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte