• Anonym (Klitta)

Knipövningar - hjälper inte

Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.

• Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte
  • Anonym (Klitta)
    MammAmma skrev 2016-02-20 18:02:39 följande:

Nej det var inget skämt, funkar typ lika bra som penisring. Ja, det gör det. Töja ut fittan? Allvarligt? Jag har fött fyra barn, skulle min fitta då blivit så uttöjd att den kräver en kuk lika stor som ett spädbarn? Nej, fittan funkar inte så...

Fast jag vet tjejer som säger att de behöver ngt stort för att det ska kännas - efter barnafödande. Verkar vara olika då. Jag inbillar mig att min blev större av att använda jättetamponger.
  • MammAmma
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 18:15:38 följande:

Fast jag vet tjejer som säger att de behöver ngt stort för att det ska kännas - efter barnafödande. Verkar vara olika då. Jag inbillar mig att min blev större av att använda jättetamponger.

De tjejerna har då isf haft oturen att råka ut för förlossningsskador och/eller slarvat med knipövningarna under och efter graviditeterna. Inget problem jag känner igen iaf.
  • Anonym (Klitta)
    MammAmma skrev 2016-02-20 18:20:21 följande:

De tjejerna har då isf haft oturen att råka ut för förlossningsskador och/eller slarvat med knipövningarna under och efter graviditeterna. Inget problem jag känner igen iaf.

Fint, då kommer vi in på trådens ämne för första gången i tråden! Vilken app använder du?? Mina funkar ju uppenbarligen inte.
  • MammAmma
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 18:25:57 följande:

Fint, då kommer vi in på trådens ämne för första gången i tråden! Vilken app använder du?? Mina funkar ju uppenbarligen inte.

Jag använder ingen app. Kniper när jag kommer ihåg det och gör dem sedan tills jag inte orkar mer. Varvar mellan långa långsamma och korta snabba knip. Varje dag.
  • Flunken
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 18:15:38 följande:

Känsligt ämne detta...

Men kollar man tex mens koppar och storlekar till dom så är det rätt givet!

20 mm för unga tjejer och typ 30mm för damer som fött barn!

Tabu Tabu ämne med andra ord....
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 18:58:38 följande:

Känsligt ämne detta...

Men kollar man tex mens koppar och storlekar till dom så är det rätt givet!

20 mm för unga tjejer och typ 30mm för damer som fött barn!

Tabu Tabu ämne med andra ord....

Tabu tabu - antal mm mens beror inte på barnafödande.
  • Anonym (Jen)

Hade killen liten kuk (<15x12), om så, satsa på mer välhängda.

• Anonym (Klitta)
    Anonym (Jen) skrev 2016-02-20 21:43:35 följande:

Hade killen liten kuk (<15x12), om så, satsa på mer välhängda.

Har inte mätt :/
  • Flunken
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 19:58:15 följande:

Tabu tabu - antal mm mens beror inte på barnafödande.

Inte?

Jag tycker nog att ämnet aldrig berörs...!

Det är alltid mannens storlek som diskuteras fast alla vet att storlek/tajthet skiljer sig för kvinnorna.
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-21 10:05:36 följande:

Inte?

Jag tycker nog att ämnet aldrig berörs...!

Det är alltid mannens storlek som diskuteras fast alla vet att storlek/tajthet skiljer sig för kvinnorna.

Haha, kanske är menskoppen inte lika spännande att diskutera? Du har nog fått det om bakfoten. Om vi börjar med tamponger mini, normal och stor - riklig mens = stor tampong. Alla kan få in den om man trycker, oskönt är det. Men koppen är gjord av silikon eller något så man trycker ihop den så den blir liten och sen rätar den ut sig. Blöder man lite tar man en liten kopp... Haha du är rolig
Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte