• Anonym (Klitta)

Knipövningar - hjälper inte

Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.

• Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte
  • Anonym (Våt)
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 11:07:44 följande:
    jag tänkte detsamma sen, att den var ställd till dig. Den kanske var till oss båda
    . Oavsett tycks du och jag ha samma "problem". Silikonglid är riktigt skönt men jag har bara använt det utvärtes förut och nån enstaka gång analt. Apoteket har, som nämnts här tidigare och det finns massor på nätet. Läs bara på flaskan så att det inte är både silikon och vatten. Jag ska iaf prova om det verkligen blir bättre även om jag är klart tveksam haha...
  • Flunken
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 11:01:54 följande:

Kostar pengar? Oj, låter som du borde avsluta relationen innan du krossar hennes självkänsla, men hon är ju också otrogen kanske. Hoppas du använder kondom?!

Nej jag har slutat med kk relationer..

Typ 4 år sen sist

Tyvärr så är det ofta så att en kvinna som fungerar

I ett förhållande suger i sängen och vice versa..
  • Flunken
    Anonym (Våt) skrev 2016-02-20 11:17:28 följande:

. Oavsett tycks du och jag ha samma "problem". Silikonglid är riktigt skönt men jag har bara använt det utvärtes förut och nån enstaka gång analt. Apoteket har, som nämnts här tidigare och det finns massor på nätet. Läs bara på flaskan så att det inte är både silikon och vatten. Jag ska iaf prova om det verkligen blir bättre även om jag är klart tveksam haha...

Spännande!

Hör av dig/er sen
  • Anonym (Klitta)
    Anonym (Våt) skrev 2016-02-20 11:17:28 följande:

Återkom gärna med en recension jag väntar lite med sex, fick sånt himla skönt sist så
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 11:28:41 följande:

Nej jag har slutat med kk relationer..

Typ 4 år sen sist

Tyvärr så är det ofta så att en kvinna som fungerar

I ett förhållande suger i sängen och vice versa..

Haha, det är väl snarare så att om man vet att det är KK lägger man i en växel, det andra har man ju på det torra.
  • Flunken
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 11:34:33 följande:

Haha, det är väl snarare så att om man vet att det är KK lägger man i en växel, det andra har man ju på det torra.

Så är det ju..!

Och skylla på att ens riktiga partner inte längre är spännande = skillsmässa!

Så vad göra..
  • Anonym (Våt)
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 11:33:07 följande:
    Återkom gärna med en recension jag väntar lite med sex, fick sånt himla skönt sist så
    Tyvärr träffas vi rätt sällan pga avstånd så det lär dröja ett tag. Sexet är grymt skönt som det är men testa lite kan inte skada
  • Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-20 11:40:21 följande:

Så är det ju..!

Och skylla på att ens riktiga partner inte längre är spännande = skillsmässa!

Så vad göra..

Enkelt - aldrig ingå i parförhållande.
  • Flunken

Vi har varit ett par i över 26 år nu...

• MammAmma
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-20 10:55:03 följande:

Aha, okej!! Smart! Jag har alltid hållt mig undan från glidmedel. Haha var sista ett skämt :) Känns det bättre för hans skull också? Blir nyfiken på detta. Eller kommer man töja ut fittan så den bara kräver mer o mer.

Nej det var inget skämt, funkar typ lika bra som penisring. Ja, det gör det. Töja ut fittan? Allvarligt? Jag har fött fyra barn, skulle min fitta då blivit så uttöjd att den kräver en kuk lika stor som ett spädbarn? Nej, fittan funkar inte så...
Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte