Knipövningar - hjälper inte
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Kostar pengar? Oj, låter som du borde avsluta relationen innan du krossar hennes självkänsla, men hon är ju också otrogen kanske. Hoppas du använder kondom?!
. Oavsett tycks du och jag ha samma "problem". Silikonglid är riktigt skönt men jag har bara använt det utvärtes förut och nån enstaka gång analt. Apoteket har, som nämnts här tidigare och det finns massor på nätet. Läs bara på flaskan så att det inte är både silikon och vatten. Jag ska iaf prova om det verkligen blir bättre även om jag är klart tveksam haha...
. Oavsett tycks du och jag ha samma "problem". Silikonglid är riktigt skönt men jag har bara använt det utvärtes förut och nån enstaka gång analt. Apoteket har, som nämnts här tidigare och det finns massor på nätet. Läs bara på flaskan så att det inte är både silikon och vatten. Jag ska iaf prova om det verkligen blir bättre även om jag är klart tveksam haha...
Nej jag har slutat med kk relationer..
Typ 4 år sen sist
Tyvärr så är det ofta så att en kvinna som fungerar
I ett förhållande suger i sängen och vice versa..
Haha, det är väl snarare så att om man vet att det är KK lägger man i en växel, det andra har man ju på det torra.
Så är det ju..!
Och skylla på att ens riktiga partner inte längre är spännande = skillsmässa!
Så vad göra..
Vi har varit ett par i över 26 år nu...
Aha, okej!! Smart! Jag har alltid hållt mig undan från glidmedel. Haha var sista ett skämt :) Känns det bättre för hans skull också? Blir nyfiken på detta. Eller kommer man töja ut fittan så den bara kräver mer o mer.