Knipövningar - hjälper inte
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Riklig mens har inget med barnafödande att göra. Jag förblöder nästan när jag har mens när jag var 16. 0 barn.
Okej då har jag fattat fel..
Trodde att det har med vaginans diameter att göra..
Fast jag har haft en KK som var över 45 år och aldrig fött barn!
Det var tajta grejer det
Samtidigt lite konstig vagina för när hon kom så tryckte hon ut hela min kuk... Det kändes som en vägg som kom emot en och tryckte ut mig!
Ofta ihop med fontänorgasmer
Okej då har jag fattat fel..
Trodde att det har med vaginans diameter att göra..
Fast jag har haft en KK som var över 45 år och aldrig fött barn!
Det var tajta grejer det
Samtidigt lite konstig vagina för när hon kom så tryckte hon ut hela min kuk... Det kändes som en vägg som kom emot en och tryckte ut mig!
Ofta ihop med fontänorgasmer
Skönt ..?
Ja men jag fick ju komma utanför med min sats tack vare att hon sköt ut mig.
Hon fick långa spasmiska orgasmer som gjorde att hon nästan fick blacouter.
Det var ändå riktigt häftigt att känna att jag var den som fick henne att njuta så mycket
Nu är hon ihop med en kille så det är fröken höger för mig...
Ja och ibland min silikondocka
Men jag kniper varje dag och har gjort det i fyra månader.
Men jag kniper varje dag och har gjort det i fyra månader.
Och ja kan fortfarande läcka lite urin ojag e kissnödig och NYSER två ggr
Ja det e lite märkligt, för tex jag e inte som trångast precis i öppningen utan i musklerna lite längre in, t ex i den där "skjuta ut"-muskeln som jag tror är den du nämner.
Vad säger dina partners om detta?
Min fru kan skjuta ut mig ibland när hon kommer hårt
Det låter väl inte som så dåligt sexliv, i mina öron.
Jo för att svara på din fråga så är det så att även jag blir plaskvåt och varit osäker på hur vältrimmade mina muskler därnere varit, så jag har gjort knipövningar då o då gm åren men tycker väl inte det minskat halheten sas. Visserligen förändras våtheten en bit in i sexet så att jag tydligen blir strävare liksom. Sen känner de ju om jag kramar åt respektive "skjuter ut" under samlaget (alltså inte bara vid klimax), så mkt få om ens någon har tyckt jag blivit för blöt.
Så visst, kvinnorna får ju göra sin del av jobbet för att göra sexet skönare, gm knipövningar. Penisstorleken är ju svår att ändra på.. Men precis som trådstartaren skrev så behöver man tyvärr inte nödvändigtvis känna så stor skillnad efter knipövningar, om man samtidigt blir väldigt blöt. Men själva orgasmen kan ju bli kraftigare kanske, pga övningarna?
Kan du komma bara genom knipövningar?