• Anonym (Klitta)

Knipövningar - hjälper inte

Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.

• Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte
  • Anonym (Klitta)

Riklig mens har inget med barnafödande att göra. Jag förblöder nästan när jag har mens när jag var 16. 0 barn.

• Flunken

Okej då har jag fattat fel..

Trodde att det har med vaginans diameter att göra..

Fast jag har haft en KK som var över 45 år och aldrig fött barn!

Det var tajta grejer det

Samtidigt lite konstig vagina för när hon kom så tryckte hon ut hela min kuk... Det kändes som en vägg som kom emot en och tryckte ut mig!

Ofta ihop med fontänorgasmer

• Anonym (Klitta)
    Flunken skrev 2016-02-21 14:06:34 följande:

Okej då har jag fattat fel..

Trodde att det har med vaginans diameter att göra..

Fast jag har haft en KK som var över 45 år och aldrig fött barn!

Det var tajta grejer det

Samtidigt lite konstig vagina för när hon kom så tryckte hon ut hela min kuk... Det kändes som en vägg som kom emot en och tryckte ut mig!

Ofta ihop med fontänorgasmer

Yes jag har lärt dig något nytt!!! :D känner mig duktig. coolt.... Oj, det måste ha varit speciellt... Var det oskönt?
  • Flunken

Skönt ..?

Ja men jag fick ju komma utanför med min sats tack vare att hon sköt ut mig.

Hon fick långa spasmiska orgasmer som gjorde att hon nästan fick blacouter.

Det var ändå riktigt häftigt att känna att jag var den som fick henne att njuta så mycket

Nu är hon ihop med en kille så det är fröken höger för mig...

Ja och ibland min silikondocka

• Anonym (Kniiip)
    Flunken skrev 2016-02-21 14:06:34 följande:

Ja det e lite märkligt, för tex jag e inte som trångast precis i öppningen utan i musklerna lite längre in, t ex i den där "skjuta ut"-muskeln som jag tror är den du nämner.
  • Anonym (Klitta)

Men jag kniper varje dag och har gjort det i fyra månader.

• Anonym (Kniiip)
    Anonym (Klitta) skrev 2016-02-21 23:11:07 följande:

Men jag kniper varje dag och har gjort det i fyra månader.

O ja tycker typ som du....att det inte hjälper så värst från tjejens synvinkel iaf. Och ja kan fortfarande läcka lite urin ojag e kissnödig och kissar två ggr på rad.

Samtidigt har jag frågat mina pojkvänner o kk:s gm åren lite fint, o jag har då varit "trång" till "normal" så jag vet inte vad jag ska tro.
  • Anonym (Kniiip)
    Anonym (Kniiip) skrev 2016-02-21 23:37:47 följande:

Och ja kan fortfarande läcka lite urin ojag e kissnödig och NYSER två ggr

• Flunken
    Anonym (Kniiip) skrev 2016-02-21 22:26:05 följande:

Ja det e lite märkligt, för tex jag e inte som trångast precis i öppningen utan i musklerna lite längre in, t ex i den där "skjuta ut"-muskeln som jag tror är den du nämner.

Vad säger dina partners om detta?

Min fru kan skjuta ut mig ibland när hon kommer hårt..

Likadant med henne så blir det ofta en dusch av fontänorgasmen som sköljer ut min sperma om jag hunnit komma lite.

Hon brukar skoja om det ibland att hon minnsann inte vill ha nån snuskig sperma inuti sig själv
  • Anonym (Kniiip)
    Flunken skrev 2016-02-22 20:17:06 följande:

Vad säger dina partners om detta?

Min fru kan skjuta ut mig ibland när hon kommer hårt

Det låter väl inte som så dåligt sexliv, i mina öron.

Jo för att svara på din fråga så är det så att även jag blir plaskvåt och varit osäker på hur vältrimmade mina muskler därnere varit, så jag har gjort knipövningar då o då gm åren men tycker väl inte det minskat halheten sas. Visserligen förändras våtheten en bit in i sexet så att jag tydligen blir strävare liksom. Sen känner de ju om jag kramar åt respektive "skjuter ut" under samlaget (alltså inte bara vid klimax), så mkt få om ens någon har tyckt jag blivit för blöt.

Så visst, kvinnorna får ju göra sin del av jobbet för att göra sexet skönare, gm knipövningar. Penisstorleken är ju svår att ändra på.. Men precis som trådstartaren skrev så behöver man tyvärr inte nödvändigtvis känna så stor skillnad efter knipövningar, om man samtidigt blir väldigt blöt. Men själva orgasmen kan ju bli kraftigare kanske, pga övningarna?
  • Anonym (Klitta)
    Anonym (Kniiip) skrev 2016-02-23 12:24:17 följande:

Det låter väl inte som så dåligt sexliv, i mina öron.

Jo för att svara på din fråga så är det så att även jag blir plaskvåt och varit osäker på hur vältrimmade mina muskler därnere varit, så jag har gjort knipövningar då o då gm åren men tycker väl inte det minskat halheten sas. Visserligen förändras våtheten en bit in i sexet så att jag tydligen blir strävare liksom. Sen känner de ju om jag kramar åt respektive "skjuter ut" under samlaget (alltså inte bara vid klimax), så mkt få om ens någon har tyckt jag blivit för blöt.

Så visst, kvinnorna får ju göra sin del av jobbet för att göra sexet skönare, gm knipövningar. Penisstorleken är ju svår att ändra på.. Men precis som trådstartaren skrev så behöver man tyvärr inte nödvändigtvis känna så stor skillnad efter knipövningar, om man samtidigt blir väldigt blöt. Men själva orgasmen kan ju bli kraftigare kanske, pga övningarna?

Ja, jag vet att jag gör rätt med knipövningarna. Det känner jag. Jag tror att jag är tightast vid öppningen. Jag märker att jag har lättare att få orgasm när jag är själv, vet inte om det har med det att göra men coolt om det är så
  • Flunken

Kan du komma bara genom knipövningar?

Svar på tråden Knipövningar - hjälper inte