BF november 2016
Precis vad jag planerar också
och visar det +3 då slutar jag testa och väntar in ultraljudet bara.
Skönt! Jag gjorde samma! Tänkte ta ett till nästa vecka och hoppas det visar 3+ :)
Precis vad jag planerar också
och visar det +3 då slutar jag testa och väntar in ultraljudet bara.
Skönt! Jag gjorde samma! Tänkte ta ett till nästa vecka och hoppas det visar 3+ :)
Någon annan som redan nu är varm som en kamin främst på natten, är i v 5. Lite jobbigt är det för samtidigt är jag såå ttrött ???? otroligt svårt att somna igen då tankarna snabbt börjar snurra.. ?
Samma här! Är det ert första barn? Vi har försökt i 2 år och sju månader, stod i kö för IVF, har så svårt att tro att detta är sant :)
Smart det där att ta digitala test som ni gör för att lugna er själva att det går bra och går som det ska.. kanske man ska göra det själv I vilken vecka ska man ta då för att få 2-3 eller 3+ då?
Finns det någon bf lista eller ska vi göra en? Så kan man hålla koll hur långt alla kommit :)
Idag gick jag in i v.6 , och första gången som jag inte känner för kaffe på morgonen..jag undrade när de skulle komma , har varit så tidigare vid grav ( har dock inga barn)
Men hoppas jag kmr kunna dricka något iaf , för annars är denna graviditet helt anorlunds de andra..jag har ok humör eftet jag + ,brösten ömmar & jag är lite trött men i de stora hela mår jag fint , hoppas de förblir så haha
Jag blir så trött på mig själv att jag inte kan sluta oroa mig för MA/MF. Jag skulle bli så glad om jag kände ett tydligt symptom någon gång, men de lyser med sin frånvaro. Är det nån som vet hur tidigt man kan göra ett VUL och se nåt alls? Jag vet att det är för tidigt nu, men jag känner att jag inte riktigt kan vänta tills jag är i v 10 för att kolla (det är då jag har fått tid hos BM).