Novemberbebis?
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Plussade den 21 mars.????Då jag har mkt oregelbunden mens så vet jag inte BF än.Men nån gång i november är det iallafall. Har en 3-årig dotter idag.
Okej :D har också en kille, blir 2 år i sommar så född juni 2014:)
Han är 2 år :) född 12 december-13 :) ditt då? :)
Okej :D har också en kille, blir 2 år i sommar så född juni 2014:)
Usch vilken natt. Låg vaken inflera timmar och hade som myrkrypningar i benen. Jag hade likadant i slutet av min förra graviditet. Sen vaknade jag 05:45. Helt omöjligt att somna om. Så ser mina nätter ut nu. Och sen är jag jättetrött på dagarna. Hur sover ni?
Hej, får man hoppa in här? Gravid för första gången, 31 år gammal.
Trodde jag var vecka 7 (6+2) men enl VUL idag är jag i vecka 6 (5+4), så BF 26/11! Har varit svårt att beräkna då jag tagit p-piller i 15 år och inte hann få en mens efter det att jag slutade ta dem innan jag blev gravid!! Känns helt overkligt.
Nu hoppas jag bara att det lilla fröet vill hålla sig kvar också, såg ett pickande hjärta idag vilket kändes helt fantastiskt. <3
[quote=76436818][quote-nick]MaalinH skrev 2016-03-13 21:36:52 följande:[/quote-nick]
Hej alla. Vi har en Facebook grupp som är hemlig om ni vill vara med där så skicka meddelande här om va ni heter så ska jag lägga in er. :)
[
Hej!
Vad heter Facebookgruppen! Vill gärna vara med!
Plussade 11/3 :) Bf 15/11-16
Hej på er! :) jag är i vecka 7 och har bf den 21 november om allt går bra! :)
Hej alla :) jag plussade för en vecka sedan och är i vecka 6+4. Har smält chocken och har nu landat i ren och skär lycka och glädje!
Är 28 och är första barnet. Lycka till till oss! :)