• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • vemorkarvänta
    Malva2015 skrev 2016-03-20 09:41:38 följande:

Vad kul! Jag har också kort cykel 24 dagar bara. Enligt NC är jag på 5+1 nu men enligt mig 5+4

Vad roligt :D, ja min cykel har varit lite hit och dit, jäkligt irritersamt, men den har varierat mellan 21 till 24 dagar, mest 24 tror jag. Enligt min svenska app är jag i vecka 5 (4+3) och enligt min amerikanska (?) app är jag i vecka 4 fast dom säger 4+3 båda två, räknar man olika i olika länder?
  • Malva2015
    vemorkarvänta skrev 2016-03-20 09:51:58 följande:
    Vad roligt :D, ja min cykel har varit lite hit och dit, jäkligt irritersamt, men den har varierat mellan 21 till 24 dagar, mest 24 tror jag. Enligt min svenska app är jag i vecka 5 (4+3) och enligt min amerikanska (?) app är jag i vecka 4 fast dom säger 4+3 båda två, räknar man olika i olika länder?
    Det vet jag inte men vi räknar ju som att du är i nästföljande vecka så fort man är + något:) det verkar ju inte som göra:)
  • vemorkarvänta
    Malva2015 skrev 2016-03-20 10:34:12 följande:

Det vet jag inte men vi räknar ju som att du är i nästföljande vecka så fort man är + något:) det verkar ju inte som göra:)

Nej dom gör nog inte det :), vilket är förvirrande :D. Men appen jag hittat är jag supernöjd med! Ovia pregnancy tror jag den heter
  • Sötnosaren90
    MaalinH skrev 2016-03-17 19:31:36 följande:

Alla som vill bara med i Facebook gruppen, skriv pm eller lägg till mig som vän. Jag heter Malin C Hedström på Facebook! ???? den e hemlig så ni hittar den inte genom att söka.

• Zanda

Hejsan! Vill gärna vara med här! Just plussat med tredje barnet, BF 18/11!

• Sötnosaren90
    MaalinH skrev 2016-03-17 19:31:36 följande:

Alla som vill bara med i Facebook gruppen, skriv pm eller lägg till mig som vän. Jag heter Malin C Hedström på Facebook! ???? den e hemlig så ni hittar den inte genom att söka.

Jag hittar inte dig på Facebook :0 kul att du ska få ett barn till i november :)
  • Sofiam12

Hej är beräknad 5 november, längtar så mycket :) vill göra va med i gruppen och diskutera våra graviditeter :)

• Erlandsson

Jag vill gärna vara med i gruppen! (Hittar dej ej på (Fb)

Är beräknad till 24 nov om jag har räknat rätt och om allt går som det ska ????

• Tara.t

Hej!

Jag vill gärna också vara med gruppen. Jag är gravid med mitt första och är i vecka 6 (5+2).

Jag har börjat ha konstant illamående i en vecka nu :/ är det någon annan som har samma symptom? Kom gärna med tips och råd!

Svar på tråden Novemberbebis?