• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • Ise
    Majsgröt skrev 2016-03-15 12:48:16 följande:

Väntar också nr 3. Ej planerat än men så välkommet

Spännande! Hur gamla är dina 2 första? :)
  • Majsgröt
    Ise skrev 2016-03-15 12:57:53 följande:

Spännande! Hur gamla är dina 2 första? :)

De är 13 och snart 6. Skulle inte ha fler men har en ny sambo som inte hade barn

Så jag tänkte om. Men vi hade tänkt vänta eftersom vi bara varit ihop i 5 månader. Fast man kan inte planera allt.
  • vårblomman

Hej!
    Jag väntar också en novemberbebis :) har två barn tidigare som kommit till med hjälp av IVF och nu har vi hållit på med IVF i två år till och äntligen blivit gravida. Dock vågar jag inte riktigt tro på detta än då vi har ett missfall och en missed abortion bakom oss. Är idag i v 4+6. Hoppad hoppas

• Ssoofiaaa

Jag har precis plussat och om allt går som det ska är bf 23e november!

Känns helt overkligt, det är vårt första och både jag och sambon är så otroligt glada :)

• Majsgröt

Idag är det en vecka sedan jag plussade. En vecka fylld av glädje och oro. Drömde inatt att jag fick missfall, så otäckt. Jag oroade mig inte så här de andra gångerna men jag har aldrig fått missfall så rent statistiskt är risken stor. Känner inte av så mycket symtom mer än trög mage, skiftande humör och lite molvärk. Jag kunde inte hålla tyst utan berättade för min 13-åring igår och hon blev överlycklig. Det är inte lätt att hålla tyst.

• Ztella

Hoppar in här jag också. Detta är ganska otroligt, vi har en son efter många års försök som slutligen kom till genom IVF.
    Nu hade vi bestämt oss för syskonförsök och använda ett nerfryst redan befruktat ägg. Sagt och gjort så börjar jag med tabletterna som ska stimulera ägglossning, testar med ägglossningstest för att se om det stämmer in så vi kan åka till kliniken. Tyvärr infaller insättningen på en helg så det skjuts en månad.
    Men i tisdags så plussade jag alltså :)

Har flertalet missfall i bagaget, senast för ett år sen då jag också blev gravid naturligt.
    Hoppas på att ärtan vill stanna. Denna gång känns det dock väldigt annorlunda mot sist så jag hoppas det är ett gott tecken!
    Är i V.4+4 enligt sista mensens första dag.

• Malva2015
    Kansketess skrev 2016-03-15 18:13:12 följande:

Jag vill också gärna bli med i den hemliga fb gruppen. Vart hittar man er? ????

Maila till sommaregn@outlook.com och meddela mailadressen som är kopplad till ditt fb konto:)
  • Malva2015
    Marte skrev 2016-03-15 12:09:15 följande:

Vad är den hemliga fbgruppen för något? Får man vara med? Hur kommer man med? :)

Om du inte redan är med så se mitt förgående inlägg:)
Svar på tråden Novemberbebis?