• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • 879214

Jag plussade idag och är i v 5. BF 29 november (enligt appar). 23 år (blir 24 i augusti) och det blir mitt o min sambos andra barn om allt går vägen!

• elle96

Hej :D plussade för ca 3 veckor sedan, har dock känts som 100 veckor haha, har bf 17 november. Grattis och lycka till allihopa ?

• Lucille

Halloj. (snart) 32-årig mamma från Linköping som väntar bäbbe nr. 2 med bf 19/11. Hoppas tiden kan gå lite snabbare så jag blir av med detta hemska illamåendet! Bläh! :/

• claar83

Testa äta postafen mot åksjuka det hjälper mot illamåendet på gravid oxå.

Har hört att seaband oxå ska funka :)

• 879214

Vaknade kl 06 med kraftiga kramper i magen men efter att (ursäkta infon) gjort nr 2, så försvann den värsta smärtan. Dock kände jag inte något behov av att gå på toaletten (förutom att kissa då). Någon som känner igen detta? Är i v 5. Och när jag skriver detta känns de som mensen ska komma, som om det börjar rinna till, någon som känner igen även det?

• Ztella
    879214 skrev 2016-03-26 08:54:52 följande:

Vaknade kl 06 med kraftiga kramper i magen men efter att (ursäkta infon) gjort nr 2, så försvann den värsta smärtan. Dock kände jag inte något behov av att gå på toaletten (förutom att kissa då). Någon som känner igen detta? Är i v 5. Och när jag skriver detta känns de som mensen ska komma, som om det börjar rinna till, någon som känner igen även det?

Samma för mig, vakna inatt och hade så jäkla ont i magen, släppte inte av varken Ipren eller alvedon.. Sist jag hade missfall så startade det på samma sätt så känner mig sjukt orolig nu.. Är i 5+6 idag..
  • 879214

Usch då ja förstår dig :( hur mår du nu då? Min kramp är borta men lite värk som allt då o då.

Ztella skrev 2016-03-26 09:11:26 följande:

Samma för mig, vakna inatt och hade så jäkla ont i magen, släppte inte av varken Ipren eller alvedon.. Sist jag hade missfall så startade det på samma sätt så känner mig sjukt orolig nu.. Är i 5+6 idag..

• 879214

lite värk kmr allt då o då*

879214 skrev 2016-03-26 09:22:52 följande:

Usch då ja förstår dig :( hur mår du nu då? Min kramp är borta men lite värk som allt då o då.

• marie 1983

Hejsan ja är gravid v 7 6+0 idag.
    tror ja hade väldigt tidigt MF 13/2 så är lite osäker på exakt vilken v ja är i eftersom ja plussade tidigt på menscykeln.
    Har en son som nyss fyllde 1 år.

Svar på tråden Novemberbebis?