• Anonym (Tänd på tjock tjej)

    Sex med tjock tjej? Bara frågar

    Hej Familjeliv!

    Jag är intresserad av en tjej som är jättefin, hon är dock tjock och det gör ingenting så, men jag har inte så stir erfarenhet, är 29 och har haft sex bara med nåra tjejer, typ 3 st alla smala eller medelvikt. Hon är fin och sexig men ni som haft sex med tjocka tjejer, är det annorlunda? Jag har inte fördommar mot tjocka, denna tjejen är jag tänt på ordentligt, men är det annorlunda? Bättre/sämre? Nåt särskilt att tänka på ... Tacksam för svar!! :)

  • Svar på tråden Sex med tjock tjej? Bara frågar
  • Anonym (Ros)
    Anonym (Bbw-lover) skrev 2016-03-28 09:42:54 följande:

    Precis min erfarenhet. Smal petar ofta i maten och är kräsen. För snygg är ofta självgod och har överlägsen attityd.


    Så du vill ha feta och fula kvinnor? Att njuta av maten handlar för övrigt inte om kvantitet.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ros) skrev 2016-03-27 11:53:41 följande:
    Jag får försöka överbrygga dit oförstpelse och ta det till förskolenivå: Det är lika mysigt att gosa med någon som är smal. Det sitter bara i ditt huvud.
    Exakt.. Det sitter i huvudet.
    Det verkar ju sitta i ditt huvud också att du skall sitta och diktera villkoren för vad andra skall få lov att ha för preferenser baserat på vad som sitter i "ditt egna huvud".

    Det är just som så att du får acceptera och respektera att det finns män (kvinnor) som tycker det är helt enkelt mysigare att gosa med "en rultig"  än med "en benget".  Medan det finns folk som hellre myser med bengetter än rultiga.

    För det är exakt som du säger "det sitter i huvudet" och då får du vackert acceptera och begripa att alla är individuella med "i sitt huvud" och har olika preferenser.
    Men det verkar INTE "sitta i ditt huvud" att förstå att folk är olika och har olika smak, baserat på hur du formulerar dina meningar.

    Låt envar ha sin smak som är baserat på vad som "sitter i deras huvud".  Vissa vill ha en "rultig kvinna" att gosa med för att de tycker det är mysigare med den mjukheten som blir.
    Vissa vill ha en vältränad kvinna för de tycker det är mysigare med den typen av kvinnlighet.
    Sedan så finns det vissa som inte bryr sig utan kan rent av tända på andra egenskaper, bara för att män har olika preferenser, precis som vi kvinnor har olika preferenser.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • fae
    Anonym (Ros) skrev 2016-03-28 09:01:17 följande:

    Varför tycker du det är ok att sitta och värdera kvinnokroppar på det sättet och säga att smala är "bones" som inte är lika mysiga? Du tycker inte det är att späda på otyget med att alltid bedöma och gradera kvinnors utseenden?


    Hur tänkte du här?
    Anonym (Ros) skrev 2016-03-28 11:07:35 följande:

    Så du vill ha feta och fula kvinnor?


  • EnAnonumius
    Aikido skrev 2016-03-26 23:48:40 följande:
    Hinnorna runt svällkropparna kan brista. Kallas ofta fraktur (brott) trots avsaknaden av ben. Hematomet som uppstår (inte bråcket) kräver att man lägger sig under kniven för att bibehålla normal funktion i kompisen.

    Även om ordet fraktur säkert används felaktigt här så görs det dock. Kanske därför det i folkmun heter att man bryter kuken.

    Så visst du har helt rätt. Jag är en klant som läser slarvigt. Det bryts ju ingenting. Jag vet inte vad det heter om man ska uttrycka sig korrekt. Ruptur följt av hematom eller slå sig på kuken och få ett fett blåmärke. Motsätter mig att det skulle vara en myt.

    Nej ingen källa så avfärda mig gärna smile1.gif
    För det första så har jag aldrig hävdat att man inte kan skada penis. Så vad fan skall jag avfärda dig för? det är bara löjligt av dig att komma med det korkade avslutet du gör där.

    Tvärt om jag har sagt upprepat att man kan skada penis och man till och med kan få bråck, vilket är långt värre än ett litet hematom (som du exemplifierar med).

    Hematom är inte en fraktur, det är en snitsigare medicinsk term namn för blåmärke/blodutgjutelse.

    Och hematom uppkommer av ett brustet blodkärl dock så är blodkärlen flexibla så det kan bara brustit bitvis, (det vill mycket till innan man sliter sönder ett blodkärl), för att skapa detta hematom. Även om man får opererar hematom i bland, inte bara på kuken kan hända på andra delar på kroppen med, så kan jag säga så här. om man har ett bråck så är det långt värre ur medicinsk synvinkel än ett hematom. Även om "bråck" inte låter lika tjusigt.
    Påminn dig själv, att jag är även väl medveten om att man kan får bråck på penis också. 

    Ja ordet fraktur används felaktigt, som du också är väl medveten om,  då fraktur handlar om att det är skelettdelar/brosk som man använder det om som går AV helt, eller om man har krossat bitar av skelettet som omgärdar hjärnan.

    Så jag kommer fortsätta att avfärda att man kan få fraktur på penis. Då det finns inget städ för att använda det.
    Sedan så kan folk tjata sig blåa om de vill.  Det är bara obildade människor, som vill fortsätta att upprepa felaktigheter, dock så kan du inte lasta andra och indirekt kräva att andra skall acceptera et felaktighet,  och och även indirekt försvara dumheten med att använda ett felaktigt påstående, för att det finns latmaskar som vill hellre använda felaktigheter än att lära sig att använda rätt uttryck på rätt plats.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Tänd på tjock tjej)

    Hej igen, TS här!

    Nu blev det ordkrig om tjocka här, vill bara säga att jag inte har fördomar om man inte räknar okunskap dit. Vi har vart på dejt nu och hon är helt underbar! Ja och det blev sex, bästa jag haft. Jag säger inte det beror på att hon är tjock men det var det! Hon visade mig vad hon vill ochvar helt härlig på alla sätt o vis, ska inte säga allt vi gjorde men jag vaknade bredvid henne i morse med ett leende med denna fantastiska tjej brevid :)

    Sitter på hennes toa och skriver nu, tack alla som svarat seriöst! Omtumlad och känns som nykär ;)

  • boomstar
    Anonym (Ros) skrev 2016-03-28 09:01:17 följande:
    Varför tycker du det är ok att sitta och värdera kvinnokroppar på det sättet och säga att smala är "bones" som inte är lika mysiga? Du tycker inte det är att späda på otyget med att alltid bedöma och gradera kvinnors utseenden?
    Hela denna tråd utgår från ett värderande av kvinnokroppar. TS startar med ett inlägg som är fördomsfullt mot tjockare kvinnor. Och han är inte ensam. I kombination med detta råder bantningshysteri och smalhetsideal i hela vårt samhälle vilket skapar en massa problem och komplex hos kvinnor. För att försöka väga upp dessa saker berättar jag och många män med mig i tråden hur vi faktiskt föredrar rundare, kurvigare (tjockare) kvinnor. 

    Jag får tycka som jag vill. Och du får tycka som du vill. Det är inte precis som att män har mindre krav på sig att se rätt ut (vältränade, långa, magrutor, får inte vara tunnhåriga, stor kuk bla bla bla). Visst vore det skönt med en värld där ingen hade några fysiska preferenser alls och allla enbart togs för personlighet, men tror du bara kvinnor drabbas så orkar jag inte ens längre försöka bemöta dina obegripligt arga inlägg. Vad är ditt problem?

    Har du kanske haft eller har anorexia, eller något medicinskt problem som gör att du har svårt att gå upp i vikt och därför känner dig sårad och kränkt av att höra att män kan föredra mulliga tjejer, så är jag ledsen om jag bidragit till att såra dig och önskar dig bästa tänkbara välmående.

    Är det inte så, är mitt fortsatta tips till dig att ta det lugnt med blodtrycket där vid tangentbordet.
  • Anonym (Tänd på tjock tjej)
    boomstar skrev 2016-03-28 13:40:32 följande:

    Hela denna tråd utgår från ett värderande av kvinnokroppar. TS startar med ett inlägg som är fördomsfullt mot tjockare kvinnor. Och han är inte ensam. I kombination med detta råder bantningshysteri och smalhetsideal i hela vårt samhälle vilket skapar en massa problem och komplex hos kvinnor. För att försöka väga upp dessa saker berättar jag och många män med mig i tråden hur vi faktiskt föredrar rundare, kurvigare (tjockare) kvinnor. 

    Jag får tycka som jag vill. Och du får tycka som du vill. Det är inte precis som att män har mindre krav på sig att se rätt ut (vältränade, långa, magrutor, får inte vara tunnhåriga, stor kuk bla bla bla). Visst vore det skönt med en värld där ingen hade några fysiska preferenser alls och allla enbart togs för personlighet, men tror du bara kvinnor drabbas så orkar jag inte ens längre försöka bemöta dina obegripligt arga inlägg. Vad är ditt problem?

    Har du kanske haft eller har anorexia, eller något medicinskt problem som gör att du har svårt att gå upp i vikt och därför känner dig sårad och kränkt av att höra att män kan föredra mulliga tjejer, så är jag ledsen om jag bidragit till att såra dig och önskar dig bästa tänkbara välmående.

    Är det inte så, är mitt fortsatta tips till dig att ta det lugnt med blodtrycket där vid tangentbordet.


    Jag tycker inte min trådstart var fördomsfull, jag bara undrade vilken skillnad rent praktiskt. Läs mitt senaste inlägg idag. Och det var ju skillnad, men inte på ett dåligt sätt. Denna tjejen vet precis hur hon ska föra sig i och utanför sängen och bli max sexig, det var ju så jag blev tänd på henne att börja med! Hade fint i vårsolen :)
  • boomstar
    Anonym (Tänd på tjock tjej) skrev 2016-03-28 13:58:54 följande:
    Jag tycker inte min trådstart var fördomsfull, jag bara undrade vilken skillnad rent praktiskt. Läs mitt senaste inlägg idag. Och det var ju skillnad, men inte på ett dåligt sätt. Denna tjejen vet precis hur hon ska föra sig i och utanför sängen och bli max sexig, det var ju så jag blev tänd på henne att börja med! Hade fint i vårsolen :)
    Grattis till nyförälskelse!
  • Aikido
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    För det första så har jag aldrig hävdat att man inte kan skada penis.

    Har jag heller inte förnekat.
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    Tvärt om jag har sagt upprepat att man kan skada penis och man till och med kan få bråck, vilket är långt värre än ett litet hematom (som du exemplifierar med).

    Bråck för mig är när tarmar eller liknande hamnar där de inte ska vara. Kanske man kan kalla det när pitten skadas tillräckligt också. Överlåter det till någon medicinnisse (eller nissa).
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    Hematom är inte en fraktur, det är en snitsigare medicinsk term namn för blåmärke/blodutgjutelse.

    Har jag likställt de två med varandra (hematom och fraktur)?
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    Och hematom uppkommer av ett brustet blodkärl dock så är blodkärlen flexibla så det kan bara brustit bitvis, (det vill mycket till innan man sliter sönder ett blodkärl), för att skapa detta hematom. Även om man får opererar hematom i bland, inte bara på kuken kan hända på andra delar på kroppen med, så kan jag säga så här. om man har ett bråck så är det långt värre ur medicinsk synvinkel än ett hematom. Även om "bråck" inte låter lika tjusigt.
    Påminn dig själv, att jag är även väl medveten om att man kan får bråck på penis också. 

    Jag överlåter med varm hand till någon expert vad blodutgjutningen kallas när svällkroppen/-arna ryker men jag skrev väl någonting i stil med hinnan runt svällkroppen och inte ett blodkärl?
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    Ja ordet fraktur används felaktigt, som du också är väl medveten om,  då fraktur handlar om att det är skelettdelar/brosk som man använder det om som går AV helt, eller om man har krossat bitar av skelettet som omgärdar hjärnan.

    Väl medveten om? Nej jag vet faktiskt inte om det är rätt eller fel (eller mer huruvida det är en term som används inom sjukvården eller ej).
    EnAnonumius skrev 2016-03-28 13:03:31 följande:
    Så jag kommer fortsätta att avfärda att man kan få fraktur på penis. Då det finns inget städ för att använda det.
    Sedan så kan folk tjata sig blåa om de vill.  Det är bara obildade människor, som vill fortsätta att upprepa felaktigheter, dock så kan du inte lasta andra och indirekt kräva att andra skall acceptera et felaktighet,  och och även indirekt försvara dumheten med att använda ett felaktigt påstående, för att det finns latmaskar som vill hellre använda felaktigheter än att lära sig att använda rätt uttryck på rätt plats.

    Obildad är jag och fortsätta använda uttrycket kommer jag att göra (om nu ämnet någonsin skulle komma på tal). Lekmannauttryck eller ej men skadan som inte får kallas fraktur drabbar dock en del och det är mytförklarandet av själva skadans förekomst jag motsätter mig. Men det väl bara ytterligare någonting jag läst som jag själv vill och tolkat galet? Kanske är det ordets användning i sammanhanget du inte accepterar men då kan du ju skriva att ordvalet är fel men att skadan i form av si och så kan uppstå i stället. Skriver du bara att det är en myt är det inte solklart vad som avses.

    Jaja du får gärna sista ordet. Det känns som vi båda missförstår varandra och att förlänga en tråd med 30-40 sidor med vem som har sagt vad eller liknande finns det andra som är mycket bättre på.
  • Anonym (Ros)
    fae skrev 2016-03-28 12:57:44 följande:

    Hur tänkte du här?


    Om du kollar inläggen jag citerat så blir det lättare för dig att förstå.
Svar på tråden Sex med tjock tjej? Bara frågar